آفتاب
معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد:

در برنامه ریزی های مساجد باید سلیقه های هر محله را در نظر گرفت

در برنامه ریزی های مساجد باید سلیقه های هر محله را در نظر گرفت

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی، اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور گفت: در برنامه ریزی های مساجد باید تمام سلیقه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هر محله را در نظر گرفت زیرا مخاطبین مسجد هر محله تمام افراد محل می باشند.

حجت الاسلام سعید کرمی روز یکشنبه در ادامه نهمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی در مشهد افزود: وی اظهار کرد: هر مسجد اقتضائات خاص خود را دارد و نمی شود برای تمام مساجد یک نوع برنامه ریزی انجام داد زیرا آسیب ها و درخواست ها و نیازمندیهای هر منطقه از یک شهر با منطقه دیگر شهر تفاوت دارد و در برنامه ریزیها باید به این نکته توجه کرد.
معاون فرهنگی رسیدگی به امور مساجد، به لزوم برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت برای هر مسجد اشاره کرد و افزود: بسیاری از بزرگان کشور تربیت شده فضای مسجد هستند و باید به گفته رهبر معظم انقلاب مساجد تبدیل به هسته مقاومت فرهنگی شوند.
کرمی گفت: امروز مربی و مسئول کانونهای فرهنگی مسجد هویت حقوقی دارد و دیگران به نوع کلام، رفتار و منش او حساس می شوند، و باید توجه کرد که عمل اشخاص بیشتر از سخن تاثیر می گذارد.
وی با بیان فرموده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه راه جذب جوان، تصرف دل اوست، افزود: بدترین روش تربیتی نصیحت نمودن مستقیم است.
نهمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی با حضور دو هزار و 150 نفر از مدیران کانونهای فرهنگی مساجد کشور تا 20 شهریور ماه در مشهد ادامه دارد.
7507/ 1596
کد N1424309

وبگردی