آفتاب

کی‌روش: منتظرم آن آقا بیرون بیاید و عذر بخواهد/ برانکو: خوشحالی مردم مهم‌تر است!

کی‌روش: منتظرم آن آقا بیرون بیاید و عذر بخواهد/ برانکو: خوشحالی مردم مهم‌تر است!

روزنامه خبرورزشی نوشت: حتی پیروزی دلچسب و ناگهانی تیم ملی برابر قطر هم باعث نشد کینه برانکو از دل سرمربی تیم ملی فوتبال بیرون برود و پرتغالی متعصب و جنگجو در لابه‌لای حلاوت برد دیرهنگام تیمش باز هم به سرمربی پرسپولیس تاخت البته بی‌آنکه نامی از او به زبان آورد.

او در این باره گفت: «در ایران ما دوست داریم با آتش بازی کنیم و در مراحل آماده‌سازی تیم ملی آن اتفاقات رخ داد و افرادی به مسیر آماده‌سازی ما آتش زدند. ما واقعاً نمی‌توانیم با همین روند ادامه دهیم چراکه یکی از همین روزها تیم ملی ایران و هوادارانش لطمه خواهند خورد. بهتر است در برنامه‌های بعدی تیم ملی رسانه‌ها از ما حمایت کنند و من همچنان منتظرم آن آقا بیرون بیاید و از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کند. امیدوارم مسئولان فوتبال ایران یک بار برای همیشه تکلیف این افراد را روشن کنند. شما می‌دانید که من راجع به چه کسانی حرف می‌زنم و این موضوع باید به زودی مشخص شود. ما واقعاً قطر را نبردیم بلکه فقط مقابل آن‌ها نباختیم و از شکست فرار کردیم، می‌دانید چرا؟ چون به برنامه‌های آماده‌سازی تیم ما لطمه وارد شد!»


برانکو: خوشحالی مردم از حرف‌های کی‌روش مهم‌تر است

صحبت‌های کارلوس کی‌روش پس از پیروزی مقابل قطر و اینکه «آن آقا» باید الان عذرخواهی کند همه را به سمت برانکو برد و منازعه‌ای که او چندی پیش بر سر اردوی تیم ملی و تعطیلی تمرینات باشگاه‌ها داشت. کی‌روش در لفافه به برانکو تاخت درست در همان لحظاتی که سرمربی پرسپولیس به تمجید از بازی تیم ملی و به خصوص در نیمه دوم پرداخته و اعلام کرده بود که کی‌روش شناخت خوبی از قطر داشت و حریف در نیمه دوم کاملاً اسیر بازی ایران بود. وقتی اظهارات کی‌روش در نشست مطبوعاتی به گوش سرمربی پرسپولیس رسید، برانکو با بیان اینکه هیچ اطلاعی ندارم که سرمربی ایران چه صحبت‌هایی کرده و علاقه‌ای ندارم بدانم او چه گفته، تأکید کرد که دلیلی ندارد پیگیر حرف‌های او باشد و اینکه تیم ملی به پیروزی رسیده و مردم خوشحال شده‌اند، مهم است. برانکو غیرمستقیم گفته خوشحالی مردم از حرف‌های کی‌روش مهم‌تر است.

43503

کد N1422555

وبگردی