آفتاب

ادامه خاموشی ناشی از توفان برای 40 درصد مشترکان شهرستان قائمشهر

ادامه خاموشی ناشی از توفان برای 40 درصد مشترکان شهرستان قائمشهر

ساری - ایرنا - رئیس اداره برق قائمشهر گفت که تا شب گذشته برق 60 درصد از مشترکان این شهرستان وصل شد و تلاش برای برقدار شدن 40 درصد بقیه همچنان ادامه دارد.

تندباد شدیدی که بامداد جمعه مازندران را در نوردید ، بیشترین خسارت را در شهرستان قائمشهر در مرکز مازندران بر جای گذاشت .
بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری مازندران ، توفان که سرعت لحظهای آن در قائمشهر به 130 کیلومتر رسید ، برق 70 درصد مشترکان قائمشهر راقطع کرد.
محمد امیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا خبرنگار افزود : بر اثر تند 20 درصد تیرهای برق شهرستان شکسته شد و در دستکم 200 نقطه خرابی به بار آمد .
وی ادامه داد : برای برقرار جریان برق مشترکان باید تمامی تیرهای برق شکسته شده تعویض و خرابی ها تعمیر شود و به همین خاطر رفع مشکل زمانبر شده است.
امیری گفت : از ساعت اولیه پس از وقوع تند باد به خاطر گستردگی خرابی گروههایی از استان های سمنان ، گیلان و گلستان به کمک ما آمدند و از سایر شهرستان های مازندران مانند گلوگاه و بهشهر هم کمک دریافت کردیم .
رئیس اداره برق قائمشهر افزود : ماموریت تمام وقت ماموران و اکیپ های اداره برق برای پایان دادن خرابی و وصل شدن برق مناطق این شهرستان همچنان بی وقفه ادامه دارد و امیدورایم بتوانیم تا ظهرامروز خرابی ها را برطرف و مشکل را رفع کنیم .
توفان بامداد دیروز بر اساس اعلام هلال احمر به 13 شهرستان از 22 شهرستان مازندران خسارت زد ولی بیشترین میزان خسارات را در شهرستان های آمل ، قائمشهر و بابل بر جای گذاشت .
7334/1654
کد N1421534

وبگردی