آفتاب

اختصاص اعتبار برای تکمیل بیمارستان بهلول گناباد

اختصاص اعتبار برای تکمیل بیمارستان بهلول گناباد

همشهری آنلاین: رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت:۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان علامه بهلول اختصاص یافت.

به گزارش وب‌دا، دکتر رضا احمدی، در حاشیه برگزاری اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت‌و‌گو و گزارشی از روند اجرای پروژه بیمارستان علامه بهلول ارائه کرد.

وزیر بهداشت،  پس از این گفت‌و‌گو، در هامش درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل بیمارستان علامه بهلول، از مهندس ابوالحلاج مدیرکل دفتر بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تا سریعا همه اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین شود.

محمدرضا قدیمی، مدیر بودجه دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این خصوص گفت: پس از این دستور وزیر بهداشت، همه اعتبارات مصوب بیمارستان علامه بهلول در سال جاری به میزان 11 میلیارد و 300 میلیون تومان تامین و اختصاص یافت و تا پایان مهرماه هم ساختمان بیمارستان تکمیل شود.

وی افزود: این اقدام در حالی صورت گرفت که در بسیاری از پروژه‌های عمرانی تا پایان سال هم 100درصد اعتبار تخصیص نمی‌یابد ولی ابراز رضایت وزیر بهداشت از روند سریع تکمیل این پروژه باعث شد تا همه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان علامه بهلول در پنج ماهه نخست سال اختصاص یابد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بیمارستان علامه بهلول را مهمترین اقدام پیش روی دانشگاه در سال جاری یاد کرد و افزود: به محض اتمام عملیات ساختمانی و تحویل پروژه توسط پیمانکار به دانشگاه، کار تجهیز بخش‌های مختلف آن آغاز می‌شود.

کد N1421282

وبگردی