آفتاب
انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از قاره آسیا

دیدار تیم های کره جنوبی و سوریه حریفان همگروه ایران در مالزی برگزار می شود

دیدار تیم های کره جنوبی و سوریه حریفان همگروه ایران در مالزی برگزار می شود

کوالالامپور - ایرنا – بازی تیم های فوتبال سوریه و کره جنوبی دو حریف ایران در مرحله نهایی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به جای ماکائو در مالزی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، تغییر کشور محل بازی این دو تیم به رغم اعلام قبلی مبنی بر برگزاری آن در ماکائو تنها چند روز قبل از این رقابت انجام شد.
به نوشته روز جمعه تارنمای روزنامه 'نیو استریت تایمز' مالزی، فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرد بازی تیم ملی فوتبال کشورش با سوریه که قرار است 6 سپتامبر (سه شنبه 16 شهریور) برگزار شود، از ماکائو به مالزی منتقل شد.
این بازی از گروه نخست و مرحله سوم و نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برای ورزشکاه المپیک ماکائو برنامه ریزی شده بود، اما محل برگزاری آن با توجه به توافق نرسیدن فدراسیون فوتبال سوریه با ماکائو باید تغییر می کرد.
فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرد بازی تیم ملی کشورش با سوریه قرار است در ورزشگاه 20 هزار نفری 'پاریو' شهر 'سرمبان' ایالت 'نگری سمبیلان' برگزار شود.
کره جنوبی و سوریه قرار بود ابتدا این مسابقه را در لبنان برگزار کنند، اما به دلایل امنیتی این برنامه نیز دچار تغییر شد و اکنون در مورد بازی در مالزی توافق شده است.
به نظر می رسد اختلاف بر سر مسائل مالی باعث بروز مشکل در خصوص انجام بازی در ماکائو شد، زیرا تیم ملی فوتبال سوریه باید هزینه تامین امنیت ورزشگاه و حمل و نقل را تقبل می کرد.
کره جنوبی حریف ایران در این گروه روز پنجشنبه در چارچوب این رقابت ها و در نخستین دیدار میزبان چین بود که با نتیجه 3 بر2 پیروز شد و نتیجه بازی سوریه و ازبکستان در تاشکند نیز یک بر صفر به سود ازبکستان پایان یافت.
مالزی روز سه شنبه میزبان بازی های تیم ملی عراق و عربستان در چارچوب این رقابت ها از گروه دوم نیز خواهد بود. عربستان در نخستین بازی این گروه با نتیجه یک بر صفر تایلند را شکست داد و عراق با نتیجه 2 بر صفر مقابل استرالیا تن به شکست داد.
تیم سوریه همراه با تیم های ملی فوتبال ایران، کره جنوبی، چین، ازبکستان و قطر در گروه اول مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد و تیم کشورمان پنجشنبه شب با نتیجه دو بر صفر قطر را از پیش رو برداشت و صدرنشین گروه شد و قرار است سه شنبه آینده با چین بازی کند.
آساق**1611
کد N1420302

وبگردی