آفتاب
وزیر تعاون:

صداقت و هم زیستی با طبقات پایین اجتماعی از افتخارات دولت تدبیروامید است

صداقت و هم زیستی با طبقات پایین اجتماعی از افتخارات دولت تدبیروامید است

چابهار- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عمل صادقانه و هم زیستی با طبقات پایین اجتماعی و توجه به عامه مردم از افتخارات دولت تدبیروامید است.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی در ادامه سفر روز چهارشنبه خود به چابهار در نشست شورای اداری و تشکل های کارگری و کارفرمایی این شهرستان اظهار داشت: سرمایه اجتماعی دولت این است که به قشرهای پایین اجتماعی توجه دارد و آگاه به مشکلات آنان است و برای رفع این مشکلات تلاش می کند.
وی با اشاره به اینکه طرح های خوبی در سیستان وبلوچستان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: به آینده سیستان وبلوچستان خیلی خوش بین هستم.
وی ادامه داد: رشد و توسعه استان ها زمانی شکل می گیرد که در دل آن کانون های توسعه شکل گیرد.
وی افزود: سیستان وبلوچستان در زمینه معیشت مشکلات زیادی دارد و باید برای رشد و توسعه آن و ایجاد اشتغال تلاش های لازم صورت گیرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد با تکمیل طرح های کلان این استان به رشد و توسعه لازم خواهد رسید.
ربیعی راه اندازی پنجره واحد خدمات رفاهی در سیستان وبلوچستان را خواستار شد و گفت: سند اشتغال استان تهیه شده است و بزودی تحولات خوبی در زمینه اشتغال اتفاق خواهد افتاد.
وی گفت: چابهار یکی از نقاط راهبردی است که دنیا به آن افتخار می کند.
وی ادامه داد: دولت تدبیر وامید دوران شکوفایی را سپری می کند و هیچگاه به عقب برنخواهد گشت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مزیت استان در زمینه بازرگانی و بسته بندی است که در این باره برای ایجاد اشتغال و پیش بینی شغل ها انجام شده است و بخش های مختلف با کمک هم موفقیت لازم را حاصل می کنند.
ربیعی گفت: سیستان وبلوچستان در زمینه معادن فرصت های خوبی برای ایجاد اشتغال دارد و معادن طلا و غیره می تواند برای توسعه این استان کمک کند.
وی گفت: با بودجه امسال برخی بیمارستانها، کلینیک ها و درمانگاه های سیستان ویلوچستان تجهیز خواهند شد.

در این جلسه اعضای تشکل های کارگری مسائل و مشکلات کاری خود را بیان کردند که پاسخ لازم از سوی وزیر تعاون ارائه شد.
به گزارش ایرنا علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر، چابهار و سراوان در مجلس شورای اسلامی و شماری از معاونان استاندار و مدیران کل استانی روز چهارشنبه به چابهار سفر کرده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خانواده شهید عمر ملازهی از شهدای مدافع حرم نیکشهر در چابهار تجلیل کرد و دیدارهایی با مردم و امام جمعه اهل سنت چابهار داشت.
وی طرح توسعه تخت های آی سی یو بیمارستان امام علی (ع) چابهار با 15 تخت را امروز پنجشنبه افتتاح کرد.
ربیعی در سفر 2 روزه خود به استان سیستان و بلوچستان علاوه بر چابهار به شهرستان ایرانشهر نیز سفر و از کارخانه بافت بلوچ این شهرستان دیدن می کند.
چابهار در 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان واقع شده است.
3043 / 6081
کد N1419648

وبگردی