آفتاب

به یک دستگاه حضور و غیاب خوب احتیاج دارید؟

به یک دستگاه حضور و غیاب خوب احتیاج دارید؟

ساعت حضور و غیاب یکی از بهترین راههای کنترل زمان پرسنل می باشد. با این سیستم کارفرمایان قادر به کنترل زمان مصرفی پرسنل در شیفتهای مختلف کاری خواهند بود و می توانند حقوق و مزایا را با بالاترین درجه درعدالت به پرسنل پرداخت نمایند.

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی نیاز به تدابیر ویژه ای جهت کنترل موارد دخیل در کارها مانند زمان و انرژی و مواد اولیه وغیره می باشد. یکی از این تدابیر کنترل زمان کارکرد پرسنل با حداقل مصرف انرژی می باشد. 

ساعت حضور و غیاب یکی از بهترین راههای کنترل زمان پرسنل می باشد. با این سیستم کارفرمایان قادر به کنترل زمان مصرفی پرسنل در شیفتهای مختلف کاری خواهند بود و می توانند حقوق و مزایا را با بالاترین درجه درعدالت به پرسنل پرداخت نمایند.

دستگاه حضور و غیاب بهترین کمک کارفرمایان در کاهش مصرف انرژی و بالابردن بهره وری کار و در نتیجه سودآوری بیشتر در همه نوع فعالیت می باشد. 


شرکت پالیز افزار با هدف تولید و خودکفایی ملی در سال 1375 پا به عرصه نهاد و از ابتدا قصد بالابردن دانش بومی این سرزمین را داشته است. لذا در تمامی این سالها نهایت سعی خود را در تکریم مشتریان با استفاده از تکنولوژی روز با تولیدات با کیفیت و پشتیبانی عالی داشته است. و بسیار مفتخریم اعلام نماییم بیشترین مشتریان جدید ما از طریق معرفی و پیشنهاد مشتریان قبلی به ما مراجعه می کنند. 

• حضوروغیاب

مزاياي استفاده از دستگاه حضور و غياب:

• كاهش هزينه ها و بالا بردن راندمان كاري

• ارائه انواع گزارشات مديريتي

• كاهش تخلفات و اشتباهات ناشي از محاسبات دستي

• اعتماد بخش مديريتي و پرسنلي به صحت ثبت زمانهاي انجام شده

• سرعت و سهولت درمحاسبات كاركرد پرسنل و حقوق و دستمزد

• سهولت در نگهداري و بازيابي اطلاعات ثبت شده

• نظارت بر تردد كارمندان و پرسنل و برنامه ريزي بر روي نحوه كار آنها

• با توجه به قابليت محاسبه مرخصي و ماموريت پرسنل و نحوه تردد آنها در شيفتهاي كاري مختلف، اين سيستم قادر به ارائه ميزان كسر كار ، غيبت ، اضافه كاري مختلف ، ماموريت ها ، مرخصي ها تاخيرها و… مي باشد.

شرکت پالیز افزار برای محیطهای مختلف کاری سیستمهای متفاوتی را جهت استفاده پیشنهاد می نماید.  که شامل دستگاههای اثرانگشت، کارتی و ثبت چهره می باشد. 

دستگاه حضور و غیاب عبارتست از سیستمی که به شرکتها (سازمانها و ادارات و به صورت کلی تمامی محیطهایی که زمان مصرفی نیروی کار اهمیت دارد) امکان مدیریت زمانبندی و بهره وری نیروهای انسانی خود را می دهد. محیط های مختلف کاری دارای المانهای متفاوتی برای محاسبه زمان مفید پرسنل خود دارند که برای خروجی مطلوب مورد نظر می توان ترکیبی از پارامترهای مورد نظر استفاده نمود. یکی از مهمترین منابع هر شرکت نیروی انسانی آن شرکت می باشد. بنابراین برای  بالابردن بهره وری کار باید به زمان مصرفی پرسنل و مقایسه آن در زمانهای مختلف (شیفتها کاری) توجه ویژه نمود. ساعت حضور و غیاب مهمترین عامل در کمک به مدیران در این زمینه و گسترش عدالت در محیط کاری و بین نیروی کاری می باشد. 

ارتباط سیستم حضورو غیاب با سایر نرم افزارهای اداری کمک شایانی به یکپارچگی و کنترل مناسبتر شرایط کاری می نماید. سیستم حضور وغیاب پالیزافزار قابلیت ارتباط با انواع سیستم های پرسنلی و حقوق و دستمزد را دارد. و کارفرمایان  در انتخاب سیستمهای دیگر کاملا آزاد هستند.

نرم افزارهای حضور و غیاب پالیزافزار با قابلیتهای ویژه جهت محیطهای مختلف کاری اعم از اداری تا کارگاهی و یا بیارستانی طراحی و ارائه شده است. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب با قابلیت بومی سازی برای محیطهای مختلف امکانات ویژه در اختیار مشتریان قرار می دهد که می توان مدیریت کامل بر تمامی داده ها داشت و خروجی های مورد نظر در شرایط مختلف را دریافت نمود.

• اتوماسیون کنترل و امنیت 

امنیت از نظر معنا و مفهوم داشتن آسایش از تهدید و یا ویرانی می باشد. و برای نگداشتن امنیت و یا افزایش آن اقداماتی نظیر حفاظت، کنترل، تقویت و هرآنچه جلوی تهدید را بگیرد را انجام می دهند. 

امنیت را از نظرهای مختلف می توان به بخشهای گوناگون مانند امنیت فردی، خانواده، اجتماعی، ملی، بین المللی و ...  طبقه بندی نمود. در این جا ما بر امنیت مکان و اطلاعات تمرکز داریم

شرکت پالیزافزار جهت کنترل تردد و حفظ امنیت مکان و اطلاعات سیستم اقدام به عرضه دستگاههای ویژه این امر نموده است. 

دستگاههای کنترل تردد قابلیت برنامه ریزی برای زمانها و اشخاص تعیین شده را دارند و با این وسیله می توان دربهای ورودی و خروجی در مکان های مورد نظر خود را کنترل نمایید و گزارش از تردد انجام شده داشته باشید. با توجه به محیط نصب می توان مدلهای مختلفی از این سیستم ها را انتخاب نمود.




کد N1418183

وبگردی