آفتاب

تهدید آمریکا با کوله پشتی‌های اتمی/ عکس

تهدید آمریکا با کوله پشتی‌های اتمی/ عکس

کره شمالی اعلام کرد که برای مبارزه با ارتش و نظامیان آمریکایی در منطقه هر سرباز این کشور باید یک زرادخانه هسته ای باشد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایرنا، پس از اعلام آنکه سامانه موشکی پیشرفته آمریکا موسوم به «تاد» در کره جنوبی تا پایان سال 2017 میلادی مستقر می شود، اوضاع در شبه جزیره کره به شدت بحرانی شده است.

کره شمالی به صراحت تاکید کرده است که در صورت آرایش این سامانه در کره جنوبی توسط آمریکا دست به اقداماتی تلافی جویانه خواهد زد.
همزمان این کشور از مردم بخصوص جوانان خود خواسته است که با کوله پشتی های حاوی مواد اتمی نظامیان آمریکایی را در نبرد مورد حمله قرار دهند.

این کشور از همه مردم و جوانان از جمله جوانانی که در سنین 20 سالگی هستند خواسته است که با تن پوش های اتمی به تسلیحات، تجهیزات و نظامیان آمریکا حمله کنند.

 

 

خبرگزاری کره شمالی به نقل از کمیسیون مرکزی نظامی این کشور آورده است که کشتی های آمریکایی را می توان با کیف های هسته ای به راحتی هدف قرار داد.
ارتش نیز از جوانان خواسته است که با چنین تجهیزاتی به کشتی های آمریکایی حمله کنند و بدانند که ناوهای آمریکایی را هم می توان با چنین تن پوش هایی غرق کرد.

 

 

کره شمالی تاکید کرده است که رزمایش سالانه «اولچی فریدام» آمریکا و کره جنوبی که از دوشنبه گذشته با 25 هزار سرباز آمریکایی و 50 هزار نظامی کره جنوبی در منطقه آغاز شده و همچنان ادامه داد، تهدیدی بالقوه برای این کشور به حساب می آید.
مقام های آمریکایی می گویند که کره شمالی بتدریج بر طبل رویارویی می کوبد تا به مردم اعلام کند نباید از جنگ بترسند.

اکتبر (مهر - آبان) سال گذشته بود که نظامیان کره شمالی در جریان رژه بزرگ به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس حزب حاکم کارگر کوله پشتی هایی را نیز با خود حمل می کردند. این کوله ها که گفته می شود اتمی است، در یکی از رژه های سال 2013 میلادی نیز در این کشور دیده شده است.

52310

کد N1418080

وبگردی