آفتاب

بخش اختلالات خواب و آندوسکوپی بیمارستان قدس قزوین افتتاح شد

بخش اختلالات خواب و آندوسکوپی بیمارستان قدس قزوین افتتاح شد

قزوین- با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بهره برداری از بخش اختلالات خواب و واحد پاراکلینیک آندوسکوپی اطفال در مرکز آموزشی درمانی بیمارستان قدس قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه در مراسمی با حضور آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بهره برداری از بخش PICU   و NICU  دربیمارستان قدس با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال، واحد پارکلینیک آندوسکوپی اطفال با ۳ میلیارد ریال افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

بخش های  PICU  و NICU  در بیمارستان قدس با ظرفیت ۱۷ تخت، بخش پاراکلینیک با دو تخت و اختلالات خواب در دو تخت راه اندازی شده است.

منوچهر مهرام در مراسم افتتاح این بخش ها گفت: از آنجا که نیاز بیماران برای بستری در این بیمارستان در بخش اطفال زیاد است و در بخش اورژانس نیز منتظر خالی شدن تخت در انتظار هستند راه اندازی تخت های جدید می تواند بخش مهمی از کمبودها را برطرف کند.

وی افزود: همچنین بخش اختلالات خواب کودکان تنها مرکز فوق تخصصی ارائه خدمات درمانی در این زمینه است که با راه اندازی بخش های جدید از اعزام بیماران به سایر استانها و تهران جلوگیری خواهد شد.

کد N1417976

وبگردی