آفتاب

برگزاری پاویون تخصصی صنایع دریایی ایران در نمایشگاه SMM آلمان

برگزاری پاویون تخصصی صنایع دریایی ایران در نمایشگاه SMM آلمان

تهران-ایرنا-ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری پاویون تخصصی دریایی ایران در نمایشگاه SMM آلمان حمایت می کند.

به گزارش روز چهار شنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این نمایشگاه با حضور بیش از 50هزار نفر بازدید کننده و 2100 شرکت کننده از 67 کشور، یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی دریایی است که در تاریخ 16 تا 20 شهریور ماه سال جاری ( 6 تا 9 ) سپتامبر برگزار می شود.
این نمایشگاه با محورهای ساخت و تعمیر شناور، صنایع فراساحلی، تجهیزات دریایی، فناوری های دریایی، محیط زیست دریایی، بنادر و دریانوردی، ایمنی و استانداردهای دریایی، سیستم های رانش و تجهیزات جانبی، گردشگری دریایی و موارد مشابه برگزار می شود و بستر مناسبی جهت همکاری های موثر و سازنده بین المللی خواهد بود.
گفتنی است با هماهنگی های صورت گرفته، هیاتی متشکل از حدود 50 نفر از متخصصین دریایی ایران از 22 شرکت و ارگان دریایی به نمایشگاه عزیمت خواهند داشت و از بستر فراهم شده در جهت توسعه روابط مشترک فناورانه و صنعتی دریایی با شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه استفاده می کنند.
علمی**1023**1440
کد N1417947

وبگردی