آفتاب
در پاسخ به بمباران های سعودی ها

شلیک موشک زلزال 3 به منطقه صنعتی نجران عربستان

شلیک موشک زلزال 3 به منطقه صنعتی نجران عربستان

تهران- ایرنا- یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن در پاسخ به کشتار مردم این کشور از سوی عربستان امروز چهارشنبه موشک زلزال 3 به منطقه صنعتی شهر نجران عربستان شلیک کرد.

به گزارش شبکه خبری المسیره ، یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی نیز روز گذشته با شلیک موشک قاهر 1 به فرودگاه منطقه ای ابها در عسیر عربستان خساراتی را به متجاوزان عربستانی وارد کرد.
اصابت موشک دیگر نیروهای یمنی روز گذشته به شرکت آرامکو عربستان در منطقه جیزان منجر به تخریب وآتش سوزی گسترده در اطراف مخزن های آن شده خسارات زیادی به این شرکت وارد کرد.
یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن با ارسال پیامی به مردم و رهبر انقلاب یمن اعلام کرد در پاسخ به تداوم تجاوز های عربستان به یمن مقابله با دشمن ،بازدارندگی وحملات موشکی به مواضع نظامی عربستان را با قدرت وصلابت ادامه خواهد داد.
عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی حاشیه خلیج فارس، به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده ای را علیه یمن به بهانه بازگرداندن «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به حاکمیت آغاز کرد که تنها نتیجه آن کشتار بی رحمانه حدود 10هزار زن و کودک و شهروند یمنی و زخمی شدن دهها هزار و آواره شدن صدها هزار نفر دیگر بوده است.بر اثر این حملات بیشتر تأسیسات خدماتی، آموزشی، درمانی و بیمارستان ها، انبارهای دارو و غذا، مدارس و منازل مردم یمن ویران شده و مردم این کشور در پی محاصره هوایی، زمینی و دریایی در شرایط بحرانی به سر می برند.
خاورم** 1453**1566
کد N1417898

وبگردی