آفتاب

خرید تمام آنلاین بلیط پروازهای خارجی برای اولین بار در کشور

خرید تمام آنلاین بلیط پروازهای خارجی برای اولین بار در کشور

در سال‌های اخیر شاهد افزایش نفوذ اینترنت و گسترش فرهنگ خرید کالا و خدمات مختلف از سامانه‌های اینترنتی هستیم.

در سال‌های اخیر شاهد افزایش نفوذ اینترنت و گسترش فرهنگ خرید کالا و خدمات مختلف از سامانه‌های اینترنتی هستیم. خرید آنلاین  بلیط هواپیما چه در پروازهای داخلی و چه در پروازهای خارجی رشد بالایی داشته است.
خرید بلیط هواپیما خارجی به شیوه‌ی آنلاین نیز چند وقتی است که جای خود را در بین کاربران اینترنت باز کرده و علاقه‌مندان به خود را دارد. بعد از رفع تحریم‌ها و بهبود روابط بین‌المللی پس از برجام، سامانه‌های اینترنتی خرید بلیط هواپیما نیز تلاش می‌کنند که امکان خرید اینترنتی پروازهای بین‌المللی ایرلان‌های داخلی و خارجی را برای کاربران خود فراهم کنند.
اما یکی از مهمترین مسئله‌ای که مسافران ایرانی در خرید بلیط پرواز های خارجی با آن درگیر هستند، عدم استفاده از کارت‌‌های شتاب بانکی و خرید بلیط به طور مستقیم از ایرلاین‌های معتبر خارجی و داخلی در مسیرهای بین‌المللی است.  در حال حاضر، برای اولین بار در کشور، این امکان برای مسافران فراهم شده تا بتوانند، بلیط پروازهای خارجی خود را به صورت تمام آنلاین، بی‌واسطه و با استفاده از کارت شتاب بانکی خود خریداری کنند.
سامانه‌ی اینترنتی خرید بلیط هواپیما، علی‌بابا، برای اولین بار در کشور، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده‌است تا بتوانند با کارت شتاب بانکی و به ریال بلیط پروازهای خارجی خود را پرداخت کنند. مسافران با مراجعه به این سامانه، می‌توانند برای اولین بار بلیط پروازهای خارجی تمامی ایرلاین‌های معتبر  خارجی و داخلی را به شیوه‌ی تمام آنلاین بخرند و از همه مهمتر مبلغ آن‌را نیز به ریال پرداخت کنند.
قیمت پروازهای خارجی در این سامانه، کاملا رقابتی بوده و در اکثر مواقع اختلاف قابل توجهی با قیمت‌های آژانس‌های حضوری دارد . در این سایت مسافران با لیست بلند بالایی از کلیه پروازهای بین‌المللی روبه‌رو می‌شوند که می‌توانند پروازهای ایرلاین‌های مختلف را از نظر ساعت و قیمت با‌هم مقایسه کنند و با توجه به مسیر خود و حتی بسته به شرایط مالی، در کمترین زمان و به راحتی، بلیط خود را در بازه‌ی زمانی مشخص، خریداری کنند.
اولین و تنها سامانه‌ای که فرایند جستجو و خرید را به صورت تمام آنلاین انجام می‌دهد، علی بابا است. پس از جستجو و انتخاب پرواز مورد نظر، مسافر به درگاه بانکی هدایت می‌شود و پس از تکمیل فرایند پرداخت، پشتیبانی این سایت برای دریافت تصویر پاسپورت و ویزا، رفع سوالات احتمالی و انجام هماهنگی‌های نهایی با مسافر تماس خواهد گرفت.
همین حالا برای خرید بلیط هواپیما خارجی خود به هر مقصدی ازجهان، به سامانه‌ی علی‌بابا مراجعه کنید و با اطمینان و اعتماد بلیط خود را از هواپیمایی‌های مورد نظر جستجو و خریداری کنید و از همه مهمتر کل فرآیند خرید خود را به صورت تمام آنلاین و مبلغ را نیز با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید.
کد N1417611

وبگردی