آفتاب

الاخبار :ارتش سوریه راه گریز تروریست ها در الراموسه حلب را بست

الاخبار :ارتش سوریه راه گریز تروریست ها در الراموسه حلب را بست

بیروت – ایرنا – روزنامه لبنانی الاخبار نوشت که ارتش سوریه و همپیمانان آن دیروز (سه شنبه) در یک عملیات ویژه و موفقیت آمیز در حلب توانستند راه گریز و منفذی را که تروریست های مسلح 24 رزو قبل در منطقه الراموسه حلب ایجاد کرده بودند، ببندند.

به گزارش ایرنا، الاخبار امروز( چهارشنبه) با تاکید به اینکه دولت سوریه اصرار دارد تا زمام امور در حلب پایتخت اقتصادی این کشور را به طور کامل در اختیار داشته باشد، یک گام مهم میدانی در ریف جنوبی حلب و سیطره بر تله الصنوبرات و جنوب شرق منطقه سه دانشگاه نظامی برداشت.
گروه های تروریستی تکفیری 24 روز قبل ادعا کردند که توانسته اند محاصره حلب را با ایجاد یک منفذ و گریزگاه در منطقه الراموسه به سوی مناطق شرقی حلب بشکنند.
پایگاه خبری لبنانی العهد هم نوشت که بخش هماهنگی گروه های تروریستی هم خبر بسته شدن منفذ الراموسه را تایید کرده اند.
براساس گزارش الاخبار، ارتش سوریه موفق شده است تا سیطره آتش خود را بر جاده امدادرسانی در حومه شرقی شهر حلب را تقویت کند و این گام مهم چند روز بعداز حمله های گسترده علیه تحرکات عناصر مسلح تروریست در دو منطقه دانشکده ها و الراموسه برداشته شد.
ارتش سوریه با حمله های سنگین همزمان به عناصر مسلح اجازه نداد تا استحکامات دفاعی خود را تثبیت کنند در حالی که این عناصر درصدد توسعه مناطق تحت سیطره خود بودند.
الاخبار نوشت: تمرکز همزمان ارتش سوریه بر مناطق جنوب سه دانشکده نظامی ، یگان هائی از آن در ریف جنوبی حلب پیشروی و سیطره خود برچند شهرک و بلندی از جمله تله القراصی و القراصی و العماره و البرنده را مستحکم کردند واین وضعیت به ارتش سوریه اجازه داده تا منفذ عناصر مسلح را به طور کامل ببندد.
خاورم ** 1324
کد N1417390

وبگردی