آفتاب

راستگو : قوه قضائیه اموال اعضای شورای شهر تهران را بررسی کند

راستگو : قوه قضائیه اموال اعضای شورای شهر تهران را بررسی کند

تهران- ایرنا- رئیس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران از قوه قضائیه خواست تا رسیدگی به اموال 31 عضو شورای شهر تهران، قبل و بعد از عضویت در شورا را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایرنا الهه راستگو روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به انتشار اخبار و اعلام اسامی پنج عضو شورا مبنی بر، دریافت خانه های اعیانی، این اخبار را حاشیه ای و کذب عنوان کرد.
وی افزود: انتشار این مطالب را بازی کردن با احساسات مردم با ارائه اطلاعات غلط دانست و گفت: این اخبار با تمسک به استفاده ناموزون، غیر اخلاقی، سیاسی کاری و عوام فریبانه از فضای مجازی توسط چند فرد فریب خورده و نادان انجام شد.
وی گفت: می توان ادعا کرد یک عده کاسبکار و مساله دار این شیوه را در پیش گرفته اند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این رفتارهای غیر اخلاقی و عوام فریبانه ناشی از بی تقوایی است گفت: تداوم اینگونه رفتارها در آستانه انتخابات هیات رییسه شورای شهر، قطعا اثرات سویی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: رسیدگی و اطلاع رسانی قوه قضائیه از اموال اعضای شورا به مردم نشان می دهد که چه کسانی غارتگر اموال بیت المال بوده و به دنبال چه منافعی هستند.
وی ابراز امیدواری کرد که در یک سال باقی مانده از شورای شهر تهران همکاری، هم افزایی و هماهنگی برای رفع مشکلات مردم مهمترین موضوع اعضا باشد.
تهران/7244/1109//1348
کد N1416561

وبگردی