آفتاب
نماینده مردم تربت جام در نطق میان دستور مجلس:

دستیابی به سند چشم انداز 1404 نیازمند اجماع داخلی و سازگاری بین المللی است/مشکل اصلی خاورمیانه فقدان دموکراسی است

دستیابی به سند چشم انداز 1404 نیازمند اجماع داخلی و سازگاری بین المللی است/مشکل اصلی خاورمیانه فقدان دموکراسی است

تهران-ایرنا- نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستیابی به سند چشم انداز 1404 نیازمند اجماع داخلی و سازگاری بین المللی است.

به گزارش ایرنا، «جلیل رحیمی جهان آبادی» در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز -سه شنبه- مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: اجماع داخلی از همه فرق، گروه ها، مذاهب و تفکرات سیاسی و سازگاری بین المللی بر پایه رعایت اهداف، منافع، آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی که حاصل خون بیش از 200 هزار شهید در این سرزمین بوده حاصل می شود.
نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز در مجلس با بیان اینکه ترور، خشونت و نابودی منطقه را در برگرفته است، افزود: منابع جهان اسلام در حال نابودی است و سرزمین های جهان اسلام زیر بمباران و آتش خشم جنگ در حال نابودی و سوختن است اگرچه ایران با لطف پروردگار متعال و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تدبیر دولتمردان و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح قدرتمند، آرام و استوار است.

*خاورمیانه امروز تشنه دموکراسی برای بازیابی امنیت و آرامش است
رحیمی با اشاره به اینکه خاورمیانه امروز تشنه دموکراسی، تشنه احترام به حقوق مردم و حق تعیین سرنوشت ملت ها برای بازیابی امنیت و آرامش است، ادامه داد: مشکل اصلی خاورمیانه فقدان دموکراسی است اگر در خاورمیانه دموکراسی بود، آتش جنگ، برادرکشی، خشونت، افراط در هیچ کشوری از این سرزمین وجود نداشت.

ادامه دارد....
سیام**3070**
کد N1416485

وبگردی