آفتاب

شادی‌های کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی هنگ‌کنگ برگزیده شد

شادی‌های کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی هنگ‌کنگ برگزیده شد

چهل و پنج کودک و نوجوان ایرانی «شادی‌هایشان» را نقاشی کردند تا تعدادی از آنها در شمار برگزیدگان یک مسابقه بین‌المللی نقاشی در کشور هنگ کنگ قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، مسابقه بین‌المللی نقاشی در کشور هنگ کنگ در سال ۲۰۱۵ برگزار شد و نتایج آن به تازگی اعلام شده است. نتایجی که براساس آن سه کودک و نوجوان ایرانی نشان نقره و دیپلم افتخار و سه نفر دیگر نشان برنز و دیپلم افتخار این جشنواره را دریافت کردند.

در این مسابقه که با موضوع «شادی» برگزار شد ۱۶ کودک و نوجوان دیگر ایرانی موفق به دریافت دیپلم افتخار و ۲۳ نفر موفق به دریافت گواهی شرکت شدند.

کوثر یارمحمدی ۸ ساله از شاهین شهر اصفهان، فاطمه مسعودی ۱۳ ساله از صفاشهر خرم ‌بید از استان فارس و مبینا قره نژاد ۱۳ ساله از گمیشان استان گلستان دیپلم افتخار و نشان نقره ای و فاطمه عبیری ۶ ساله از مرکز شماره ۲۸ کانون تهران، انوشه باقری ۶ ساله از شهرکرد و محمد باقر موسوی ۶ ساله از شاهین شهر اصفهان دیپلم افتخار و نشان برنزی این رقابت هنری را از آن خود کردند.

این برگزیدگان از بین یازده هزار و ۴۰۰ اثر رسیده از ۳۸ کشور جهان انتخاب شده اند و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به عنوان یکی از ۱۰ مرکز هنری برتر برای ارائه آثار هنری از سوی برگزارکنندگان مسابقه شناخته شده است.

کانون ۳۷۸ اثر نقاشی اعضای خود را به دبیرخانه این مسالبقه در هنگ کنگ ارسال کرده بود.

کد N1416223

وبگردی