آفتاب

پیکر جانباز مدافع حرم در اهواز تشییع و خاکسپاری شد

پیکر جانباز مدافع حرم در اهواز تشییع و خاکسپاری شد

اهواز - ایرنا - پیکر مطهر شهید مصطفی رشید پور جانباز مدافع حرم روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان و مردم در اهواز تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش ایرنا پیکر این شهید والا مقام روز سه شنبه بر دستان جمع کثیری از مردم ولایتمدار شهرستان اهواز و مسئولان خوزستان از محل حسینیه ثارا... اهواز تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهید رشیدپور از مدافعان حرم اهل بیت(ع) بود که در بهمن پارسال در نبرد آزاد سازی دو شهر نبل و الزهرا با دشمنان تکفیری در سوریه مجروح و پس از تحمل مدت ها درد و رنج به درجه رفیع شهادت نایل شد.
عبدالرضا فرجیان افزود: این شهید والامقام پس از اینکه پارسال به شدت مجروح شده بود با توجه به صداقت و منشی که داشت تا آخرین لحظه هیچ اقدامی برای تشکیل پرونده در این بنیاد نکرد که این نشان دهنده خلوص نیت این شهید والامقام است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: با پیگیری انجام شده برای این شهید والامقام، پرونده ای برای وی تشکیل و مقرر شد تا در قطعه گلزار شهدای مدافع حرم اهواز به خاک سپرده شود.
وی بیان کرد: شهید احمد رشیدپور برادر این شهید والامقام نیز در عملیات فتح المبین در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل برای دفاع از کیان نظام اسلامی جان خود را نثار کرده بود.
شهید مصطفی رستم پور شصت و یکمین شهید مدافع حرم از خطه شهید پرور خوزستان است که در سال 1394 در نبرد با تکفیری های داعش درعملیات آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا دچار مجروحیت شد و از آن زمان در بیمارستان دوره درمان خود را سپری می کرد اما در روز یکشنبه به دلیل جراحت شدید به درجه رفیع شهادت نائل و به جمع یاران شهیدش پیوست.
7152/ 6037
کد N1416192

وبگردی