آفتاب

افتتاح 84 طرح گازرسانی استان زنجان در هفته دولت

افتتاح 84 طرح گازرسانی استان زنجان در هفته دولت

به مناسبت هفته دولت 84 طرح شرکت گاز استان اعم از عملیات گازرسانی به روستاهای هدف، واحدهای صنعتی، مجتمع‌های مسکونی و ساختمان‌های اداری با ...

دنیای اقتصاد، زنجان، اسدالله قربان‌زاده:به مناسبت هفته دولت 84 طرح شرکت گاز استان اعم از عملیات گازرسانی به روستاهای هدف، واحدهای صنعتی، مجتمع‌های مسکونی و ساختمان‌های اداری با اعتبار 370 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

سعید عسگریان، مدیرعامل شرکت گاز این استان با اعلام این خبر گفت: به این منظور طرح گازرسانی به 33 روستای هدف استان با اعتبار242 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که به این صورت 3 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند. وی اظهار کرد: تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی این استان، پس از پایان هفته دولت به 354 روستا و جمعیت روستاهای برخوردار نیز به 64 درصد می‌رسد. وی گفت: گازرسانی به 12 روستا در شهرستان‌های زنجان و ابهر، سه روستا در شهرستان‌های خدابنده و سلطانیه، 14 روستا در ماهنشان و چهار روستا در شهرستان‌های ایجرود و طارم از دیگر طرح‌هایی هستند که به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شوند. وی افزود: گازرسانی به 37 واحد صنعتی با اعتبار58 میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری است که موجب 57 میلیون لیتر صرفه‌جویی سوخت می‌شود. عسگریان گازرسانی به مجتمع‌های تولیدی و مسکونی در شهرها و ساختمان پست امداد شرکت گاز استان به تعداد 14 طرح را از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری به مناسبت هفته دولت اعلام کرد.

کد N1415369

وبگردی