آفتاب

شبکه فرماندهان جنگ نرم سازمان بسیج اساتید کشور تشکیل شد

شبکه فرماندهان جنگ نرم سازمان بسیج اساتید کشور تشکیل شد

مشهد- ایرنا- رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: شبکه فرماندهان جنگ نرم این سازمان با 420 مدرس و چهارهزار و 800 نفرعضو در دانشگاهها تشکیل شده که ستون فقرات مبارزه با جنگ نرم است.

سهراب صلاحی دوشنبه شب در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مرکز آموزش عالی خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: پژوهشکده مجازی جنگ نرم نیز به زودی راه اندازی می شود.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: در این راه مهمترین کار تدوین سند ملی تولید، اشتغال و صادرات است که برای هر استان یک کتاب سند در حال تدوین است و در هر استان کشور یک کارگروه مشغول تدوین این سند است که تا یکسال آینده به پایان می رسد.
صلاحی مدیرت جهادی را ضمانت اجرایی این طرح برشمرد و افزود: پای کار آمدن دولت هم از دیگر ضمانتهای اجرایی این طرح در حال تدوین می باشد.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به ظرفیتهای بی همتای جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه ها گفت: اگر موضوع اقتصاد مقاومتی با جدیت دنبال شود، ایران یک قدرت بین المللی است.
ساختمان سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مرکز آموزش عالی خراسان رضوی با اعتباری بالغ برهشت هزار میلیارد ریال و در مساحت 620 متر مربع به بهره برداری رسید.
دو هزا رو 500 نفر عضو سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی هستند.
7507/6012
کد N1415171

وبگردی