آفتاب
رضا رویگری:

نقش های نشسته را بازی می کنم/درصد اجرای یک کنسرت بزرگ هستم

نقش های نشسته را بازی می کنم/درصد اجرای یک کنسرت بزرگ هستم

تهران - ایرنا - بازیگر نقش «کیان» در سریال «مختارنامه» با بیان اینکه اکنون در فیلم های سینمایی نقش های نشسته را بازی می کنم، تصریح کرد: درصدد اجرای یک کنسرت بزرگ هستم.

رضا رویگری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا افزود: چند روزی است که از بیمارستان مرخص شده ام و به لحاظ جسمی خیلی بهتر هستم.
وی با بیان اینکه به توصیه پزشکان باید خود را به لحاظ روحی تقویت کنم، ادامه داد: نگرانی و استرس برایم اصلا خوب نیست و تقویت روحیه ام باعث می شود روند درمان نیز بهتر و سریعتر انجام شود.
بازیگر فیلم سینمایی «عقاب ها» با بیان اینکه اکنون بسیاری از همکارانم در سینما بیکار هستند، افزود: می دانم در سینما مشکلاتی وجود دارد اما هنوز ناامید نشده ام و تا زمانیکه فیلمنامه ام را نسازم دست بردار نیستم.
وی گفت: فیلمنامه ام سالهاست آماده شده و در واقع یک نوستالژی از دوران کودکی و نوجوانی من است.
رویگری نبود سرمایه گذار را مهمترین عامل ساخته نشدن فیلمنامه خود عنوان کرد و افزود: امیدوارم بتوانم هر چه زودتر سرمایه گذار پیدا کنم و آن را بسازم چون به نوعی وصیتنامه ام خواهد بود.
بازیگر فیلم سینمایی «بوتیک» درباره اینکه آیا توان بازی در فیلم را دارد، گفت: ایفای نقش هایی که حرکت زیاد دارد برایم سخت است اما شخصت های نشسته را می توانم بازی کنم و اتفاقا برای روحیه ام نیز خوب است، اما از بیماری ام، هیچ نقش نشسته ای به من پیشنهاد نشده است.
خواننده سرود ماندگار «ایران ایران» افزود: اکنون علاوه بر آب درمانی و فیزیوتراپی برای بهبود وضعیت جسمی، روی صدایم نیز کار می کنم تا بتوانم یک کنسرت بزرگ برگزار کنم.
رویگری خاطرنشان کرد: تدارک این کنسرت و آهنگ هایی که می خواهم بخوانم را دیده ام و امیدوارم این اتفاق نیز هرچه زوتر بیافتد.
فراهنگ ** 9246 ** 1071
کد N1414025

وبگردی