آفتاب

رسانه های یمنی قطع شبکه المسیره بر ماهواره نایل ست را محکوم کردند

رسانه های یمنی قطع شبکه المسیره بر ماهواره نایل ست را محکوم کردند

تهران- ایرنا- رسانه های یمنی با محکوم کردن قطع شبکه خبری المسیره و اخلال در کار دیگر رسانه های ملی یمن بر روی ماهواره نایل ست٬ خواستار تداوم اطلاع رسانی و افشای جنایت های عربستان توسط این رسانه ها شدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن ( سبا ) شبکه خبری الیمن الیوم ،اقدام عربستان در قطع پخش برنامه های شبکه های تلویزیونی ملی المسیره را در راستای جنگ تبلیغاتی عربستان به هدف سانسور حقایق وتداوم جنایت های فجیع نظامیان عربستانی ومزدوران آنها در جبهه های مختلف دانست.
این شبکه سکوت بین المللی وسازمان های حقوقی مدعی مدافع حقوق بشر وآزادی بیان در خصوص ظلم در حق شبکه های ملی مخالف عربستان را محکوم کرد.
شبکه ماهواره ای یمن نیز اقدام تجاوزکارانه عربستان در حذف شبکه المسیره بر روی نایل ست به هدف جلوگیری از دستیابی جهان به حقیقت را محکوم کرد.
شبکه ماهواره ای یمن با صدور بیانیه ای این اقدام را نشانه شکست متجاوزان عربستانی ناشی از ضربات وارد شده به مزدوران خود در جبهه های جنگ به دست ارتش وکمیته های مردمی دانست.
شبکه یمن این اقدام را تلاش برای مخفی نگه داشتن جنایت های عربستان در حق غیر نظامیان یمنی از جمله کودکان، زنان وسالمندان دانست.
رسانه های یمنی در بیانیه ای از سازمان های ذی ربط در داخل وخارج خواستند با محکوم کردن این اقدام عربستان و کشورهای همسو با آن٬ مانع تداوم تجاوزهای آن شوند.
بیانیه مذکور هدف عربستان از اخلال در کار رسانه های ملی در کنار حمله مستقیم به ساختمان ها وتاسیسات رسانه ای را ساکت کردن رسانه های صادق وممانعت از افشای جنایات متجاوزان در حق افراد بی گناه دانست.
اهالی استان ذمار روز گذشته با اعلام همبستگی با شبکه خبری المسیره٬ قطع این شبکه بر روی ماهواره نایل ست را محکوم کردند وآن را نشانه شکست عربستان دانستند.
عربستان پس از 17 ماه حمله به یمن، ضمن آن که نتوانسته است از قدرت نیروهای انصار الله یمن و علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین این کشور بکاهد، تلفات بسیار زیاد نظامی، اقتصادی و سیاسی را متحمل شده است.
خاورم** 1453**2041**
کد N1412011

وبگردی