آفتاب
اوسیانو کروز:

برای انتخاب لیست تیم ملی سردرد داشتیم/ کنایه به دوملیتی‌های قطر

برای انتخاب لیست تیم ملی سردرد داشتیم/ کنایه به دوملیتی‌های قطر

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای انتخاب بازیکنان تیم ملی برای بازی با قطر و چین سردرد داشتیم!

به گزارش خبرنگار مهر، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: به جواد نکونام برای بازگشت مجددش به تیم ملی تبریک می گویم. امیدوارم بتوانیم وظایف را به خوبی انجام بدهیم.

وی درباره اردوی تیم ملی فوتبال ایران در ایتالیا، تاکید کرد: گزینه دوم اهدافی را که دنبالش بودیم، در ایتالیا عملی شد.

مربی تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه منظورش از گزینه دوم، چیست؟ گفت: اردوی اولیه تیم ملی بنا به دلایلی که شما می دانید، لغو شد و گزینه دوم ما اردوی ایتالیا بود ولی از نظر انگیزه و تعهد بازیکنان در ایتالیا، ما فراتر از صد درصد از نفراتمان راضی بودیم. در این بین سردرد بزرگی برای انتخاب لیست نهایی تیم ملی داشتیم. بازیکنانی مثل سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا، رشید مظاهری، پورقاز، طیبی، پهلوان و تبریزی استحقاق حضور در تیم ملی را داشتند ولی ما بازیکنان فعلی را انتخاب کردیم. الان مسئولیت کسانی که در تیم ملی هستند، دو چندان است چون باید از منافع تیم ملی محافظت کنند.

وی درباره اینکه کادر فنی تیم ملی چقدر از تیم قطر شناخت دارد، گفت: به خوبی با نقاط قوت و ضعف حریفان آشنا هستیم. فعلا فقط دغدغه بازی با قطر را نداریم. الان زمان این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم. وقتی زمان بازی با قطر برسد، عملکرد بالایی از خود نشان خواهیم داد. فقط امیدواریم تا روز قبل از بازی با ایران، به بازیکن خارجی دیگری ملیت قطری ندهند!

کد N1411163

وبگردی