آفتاب
به منظور افتتاح پروژه های هفته دولت؛

معاون رییس جمهور وارد خراسان شمالی شد/ تشریح برنامه های سفر 

معاون رییس جمهور وارد خراسان شمالی شد/ تشریح برنامه های سفر 

بجنورد - معاون رییس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور امروز به منظور افتتاح چند پروژه  هفته دولت وشرکت در جلسه شورای برنامه ریزی این استان، وارد فرودگاه بجنورد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر نوبخت در فرودگاه بجنورد از سوی استاندار خراسان شمالی و مسئولان دستگاههای اجرایی استان مورد استقبال قرار گرفت و سپس با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ آنان جهت افتتاح پروژه های شهرستان اسفراین عازم این شهرستان شد.

قرار است معاون رییس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سفر دو روزه خود به استان خراسان شمالی علاوه بر افتتاح پروژه های هفته دولت در جمع برگزیدگان و فعالان اقتصادی استان که در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار می شود شرکت کند.

بازدید از طر ح دوبانده کردن محور بجنورد به جنگل گلستان، شرکت در شورای برنامه ریزی، حضور در نشست خبری شبکه اترک خراسان شمالی و افتتاح برخی از پروژه های هفته دولت در شهرستان بجنورد از دیگر برنامه های سفر دو روزه معاون رئیس جمهور به خراسان شمالی اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نوبخت در روزهای ششم و هفتم شهریورماه همزمان با گرامیداشت ایام هفته دولت، میهمان مردم خراسان شمالی است.
 

کد N1410388

وبگردی