آفتاب

تعامل تامین اجتماعی با دستگاه قضا در بیش از23 هزار مورد

تعامل تامین اجتماعی با دستگاه قضا در بیش از23 هزار مورد

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان با مراجع قضائی همکاری کامل دارد و در این رابطه ٢٣ هزار و٣٢٣ مورد تعامل از سوی این سازمان با مراجع قضائی و شبه قضائی در سال گذشته انجام شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، عبدالرحمن تاج الدین افزود: همچنین از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه گذشته ، پنج هزار و 170 مورد ارتباط با نهادهای قضائی کشور ایجاد شده است؛ ضمن اینکه در سال ٩٣ هم ٢٣ هزار و ٢٩٨ مورد ارتباط با مراکز قضائی کشور انجام شده است.
تاج الدین گفت:شورای حقوقی تامین اجتماعی از سال ٩٢ تاپایان مرداد سال 95، 35 بار به منظور پاسخگویی به مسائل و موضوعات کلان سازمانی تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: 120 مورد اظهارنظر هم در سال گذشته در خصوص پیشنویس بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری تامین اجتماعی از لحاظ انطباق با قوانین از دفتر قوانین سازمان اخذ شده است.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، شمار لوایح و طرح های مطرح شده مرتبط با این سازمان در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال گذشته را ٢٢ مورد بر شمرد و افزود: ٦٧ طرح و لایحه مرتبط با این سازمان در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی از سال ٩٢ تا پایان مردادماه سال 95، مطرح شده است.
تاج الدین خاطر نشان کرد: ٣٤٠ مرتبه واحد امور مجلس تامین اجتماعی در جلسات کمیسیون های مجلس و دولت که موضوعات مرتبط با این سازمان را بررسی می کنند ، شرکت و گزارش جلسات را به سازمان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه کرده است.
اجتمام**7268**1776
کد N1410334

وبگردی