آفتاب

افتتاح همزمان گازرسانی به 200 روستای گیلان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاح همزمان گازرسانی به 200 روستای گیلان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

رشت - ایرنا - در پنجمین روز هفته دولت، پروژه گاز رسانی همزمان به 200 روستای استان گیلان، با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کوچصفهان از توابع شهرستان رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح گاز رسانی به 200 روستای گیلان، صبح امروز (شنبه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده اعزامی دولت به استان در روستای طارمسر کوچصفهان از توابع شهرستان رشت بصورت همزمان به بهره برداری رسید.
برای اجرای این طرح ها، یک هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
لنگرود با 28 روستا، لاهیجان 25 روستا، سیاهکل 24 روستا، فومن 18 روستا و رشت 16 روستا به ترتیب شهرستان هایی هستند که بیشترین تعداد طرح های افتتاحی گازرسانی را در هفته دولت امسال دارند.
شاخص گاز رسانی روستایی در گیلان از 67 درصد در ابتدای دولت یازدهم، به 92 درصد رسیده است. از سال 1388 تا 1392 ، به 432 روستای گیلان گازرسانی شده بود این درحالیست که در سه سال دولت یازدهم، به 725 روستا گازرسانی شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با استقبال استاندار گیلان وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد.
وی در بدو ورود به گیلان، با حضور در گلزار شهدای لولمان از توابع شهرستان رشت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
سخنرانی در جلسه شورای اداری، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، بازدید از کتابخانه و تالار مرکزی رشت، دیدار با اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر، سخنرانی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از برنامه های سفر دو روزه علی جنتی به گیلان است.
1881/2007
کد N1410176

وبگردی