آفتاب
همزمان با روز داروساز؛

سرود «روز داروساز» رونمایی می شود

سرود «روز داروساز» رونمایی می شود

مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران، از رونمایی سرود روز داروساز خبر داد.

دکتر حمید خیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری جشن روز داروساز در شامگاه جمعه پنجم شهریور در مرکز همایش های رازی، اظهار داشت: به مناسبت روز داروساز و زادروز حکیم ذکریای رازی به همت انجمن داروسازان ایران برای اولین بار سرود ملی داروسازان تهیه و تدارک دیده شده است که امشب با حضور مسئولین کشوری رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این سرود به مناسبت یکصدمین سال فعالیت صنفی و تشکلی داروسازان ایران است و امیدواریم در این روز اصحاب هنر و قلم نیز نسبت به نقش داروسازان در نظام سلامت توجه بیشتری اعمال کنند
به گفته خیری، سرود ملی داروسازان با شعری از استاد عبدالجبار کاکایی و همراهی گروه کر تشریفات ملی ایران برای اولین بار در جشن روز دار ساز رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: هنرمندان در پیشبرد اهداف سلامت نقش بسیار حساس و سرنوشت سازی برعهده دارند و هم افزایی داروسازان و هنرمندان می تواند نوید بخش ارتقای پتانسیل های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح جامعه در حوزه سلامت باشد.

خیری در پایان اضافه کرد: داروسازان و هنرمندان باید دست به دست یکدیگر داده و نسبت به افزایش انگیزه مردم در انجام فرایندهای مراقبت های پیشگیرانه برنامه های مشترک بیشتری ترتیب دهند.

کد N1409203

وبگردی