آفتاب
مدیرکل اموراستان های سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

٢٢ مورد تهاتر مطالبات تامین اجتماعی با اموال منقول و غیر منقول کارفرمایان

٢٢ مورد تهاتر مطالبات تامین اجتماعی با اموال منقول و غیر منقول کارفرمایان

تهران - ایرنا - مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان های سازمان تامین اجتماعی از انجام ٢٢ مورد تهاتر مطالبات این سازمان با اموال منقول و غیر منقول کارفرمایان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، رضا امینی اظهار داشت: هماهنگی و ارائه طریق مدیران کل و مدیریت های درمان استان ها در خصوص تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیریت و هدایت استان ها برای دریافت لیست حق بیمه و صدور برگ پرداخت بیمه شدگان به صورت غیرحضوری و ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی از برنامه های این اداره کل در هفته دولت است.
وی طراحی و اجرای ساختار نوین ارائه خدمات در شعب پایلوت و استقرار نظام پیشنهادها و فراهم کردن بستر مناسب برای اجرای صحیح ضابطه پذیرش و بررسی پیشنهادهای اجرائی را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده این اداره کل، در هفته دولت بیان کرد.
این مقام سازمان تامین اجتماعی افزود: برنامه ریزی برای انجام سفرهای استانی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه و برنامه ریزی افتتاح و کلنگ زنی در ادارات کل و مدیریت های درمان استان ها در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، هفته تامین اجتماعی و هفته دولت، از دیگر برنامه های حوزه امور استان ها است.
امینی ادامه داد: همچنین بهسازی و آمایش واحدها و صدور مجوز ایجاد شعب اقماری، ارزیابی مدیران کل استانها از منظر واحدهای ستادی، تهیه گزارش های سیمای استان با هدف ارزیابی عملکرد استان ها و ایجاد بانک جامع اطلاعاتی از استان ها، برگزاری کمیته انتصابات و بررسی صلاحیت و عملکرد گزینه های تصدی سمت های مدیریتی، هماهنگی کمیته سیاستگذاری ساخت و ساز استان ها، نظارت بر عملکرد مدیران کل استانها و نظارت سیستمی بر عملکرد استان ها نیز جزو اقداماتی است که در هفته دولت اجرایی می شود.
در تقویم رسمی کشور دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. محمدعلی رجایی دومین رئیس جمهوری ایران و محمدجواد باهنر نخست وزیرهشتم شهریور 1360 در انفجار تروریستی منافقین در تهران به شهادت رسیدند.
اجتمام**7268**1429
کد N1408830

وبگردی