آفتاب
وزیر ارتباطات:

شاخص اقتصادی مازندران رو به رشد است/ بیکاری دغدغه اول و آخر

شاخص اقتصادی مازندران رو به رشد است/ بیکاری دغدغه اول و آخر

بابل - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شاخص‌های اقتصادی و اشتغال مازندران را در مقایسه با کل کشور روبه رشد دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی صبح جمعه در شورای اداری بابل با تقدیر از مردم شهرستان بابل، تحقق حقوق شهروندی را شعار دولت بیان کرد و گفت: با توجه به بی‌مهری‌های صورت گرفته نسبت به استان مازندران درگذشته، این استان نیازمند توجه بیشتر و ملی است.

وی با اشاره به شمار زیاد مسافران و گردشگرانی که به مازندران سفر می‌کنند افزود: تلاش بر این است که توجه بیشتری به مازندران صورت گیرد.

وی عنوان کرد: شاخص مازندران در ارتباط با مسائل اقتصادی و اشتغال در مقایسه با کل کشور و بسیاری از استان‌های کشور، روند روبه رشد و بهتراز معدل از کشور است.

واعظمی افزود: شاخص اشتغال و تورم مازندران نسبت به کشور بهتر است و کارهای خوبی در استان صورت گرفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری تصریح کرد: خوشبختانه برای تمام مسائل در مازندران برنامه وجود دارد و همدلی و صمیمیت به وجود آمده در مازندران ارزشمند است.

وی پیگیری مطالبات و نیازهای استان مازندران و شهرستان بابل را ضروری دانست و گفت: سعی ما بر این است که نیازها و مطالبات مازندران را به دولت منعکس و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

وزیر ارتباطات در بخشی از سخنانش به سیاست‌ها و راهبردهای دولت اشاره و اضافه کرد و گفت: اگر دولت توانسته همه مشکلات وارثی که در دولت قبل به آن رسیده است را رفع کند، ناشی از پشتیبانی و حمایت مردم است.

وی بابیان اینکه اختلاف‌سلیقه عیبی ندارد تأکید کرد: مسائل شخصی را نباید با مسائل امنیت ملی آمیخته کرد و امروز تعامل خوبی بین قوای سه‌گانه در کشور وجود دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری یادآور شد: در شرایط سخت منطقه‌ای که اندیشه‌های منحرف تکفیری و فعالیت‌های تروریستی وجود دارد، کشور ایران کشوری امن و باثبات است و باید قدردانی نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید به معیشت مردم توجه شود اظهار داشت: بیکاری دغدغه اول و آخر کشور شده است و امروز دولت باقوت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری باور دارد و به آن عمل می‌کند.

واعظی یادآور شد: دولت تصمیم گرفته از فضای به وجود آمده در فضای بین‌الملل در تلاش است تا رونق را به کشور برگرداند و دولت موفق شده است در سه سال گذشته تورم را کنترل کند.

کد N1408778

وبگردی