آفتاب
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت در شیروان آغاز شد

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت در شیروان آغاز شد

شیروان – در سومین روز از هفته دولت و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بهره برداری و کلنگ زنی از پروژه هفته دولت در شهرستان شیروان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت در شیروان صبح امروز و درسومین روز از هفته دولت با حضور محمود واعظی با کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب شیروان آغاز شد.

قرار است احداث این تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال و با مشارکت بخش خصوصی ظرف مدت ۲ سال به بهره برداری برسد.

همچنین قرار است بر اساس برنامه پیش بینی شده ۱۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر شیروان اجرا شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آئین کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب شیروان اظهار کرد: کشور نیازمند توسعه، عمران و آبادانی است.

وی افزود: با نهادینه شدن فرهنگ توسعه در کشور، پروژه‌های مختلف توسط سرمایه گذاران و پیمانکارانی که توان و سرمایه لازم را دارند، اجرا و قطعا این وضعیت به پیشرفت و توسعه کشور در زمینه‌های مختلف منجر خواهد شد.

واعظی تصریح کرد: در این پروژه که به روش bot انجام شده شعار سال که اقدام و عمل است محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه لازمه آبادانی هر منطقه وحدت و همدلی است، تصریح کرد: امروز به شکرانه الطاف الهی نشانه‌های توسعه و پیشرفت در شهرستان شیروان مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهره‌برداری از بزرگ‌ترین واحد تولید مرغ گوشتی استان با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار قطعه با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال، پنج پروژه‌ آب‌رسانی روستایی، پنج پروژه‌ عمرانی، هفت پروژه گازرسانی، پروژه  انتقال آب به شهرک صنعتی و طرح‌های راه‌ روستایی از جمله پروژه‌هایی است که امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شیروان به بهره برداری می‌رسد.

گفتنی است روز گذشته و در دومین روز از هفته دولت، ۱۹ پروژه عمرانی در این شهرستان با حضور مسئولان شهرستان شیروان به بهره‌برداری رسید.

کد N1407554

وبگردی