آفتاب
استاندار زنجان:

زنجان یک استان امن و بی‌حاشیه برای خدمتگزاری است

زنجان یک استان امن و بی‌حاشیه برای خدمتگزاری است

زنجان- استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و در پاسداشت حماسه عاشورا زبانزد خاص و عام است، گفت: این استان، یک استان امن و بی‌حاشیه برای خدمتگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید زنجان، با بیان اینکه  طی چند روز گذشته هر چه درمورد زنجان شنیده ام فضیلت بوده است،  افزود: استان زنجان در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و در پاسداشت حماسه عاشورا زبانزد خاص و عام است و این استان، یک استان امن و بی‌حاشیه برای خدمتگزاری است.

استاندار زنجان گفت: دستم را به سوی همه مدیران اجرایی و مدیران حوزه نظامی و امنیتی به ویژه علما و روحانیون استان به ویژه امام جمعه دست دراز می کنم و خبرنگاران هم یاری کنند.

درویش امیری با تاکید بر اینکه همه تلاش من دفاع از حقوق مردم است و از دولت و وزیر کشور سپاسگزارم که این فرصت را به من دادند تا بتوانم، خدمتی به مردم زنجان  داشته باشم، گفت: معضل اشتغال از مسیر توسعه اقتصادی می‌گذرد و این برای نظام اسلامی  ما درست نیست  که جوان تحصیلکرده در خیابان ها پرسه بزند.

وی گفت: به باور من بزرگترین منکری که در جامعه وجود دارد، بیکاری است چون عامل هرج و مرج اجتماعی و بد اخلاقی‌های اجتماعی و طلاق است.

درویش امیری گفت: به عنوان نماینده عالی دولت به زنجان آمده‌ام و همه سرمایه من آبرو، اعتبار و تجربه و اندکی دانش است و در مسیر خدمت به مردم نیازمند یاری همه نهاد ها هستم.

کد N1407552

وبگردی