آفتاب

مرکز تعمیرات اساسی بالگردهای روسی به ایران گواهینامه داد

مرکز تعمیرات اساسی بالگردهای روسی به ایران گواهینامه داد

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران (پنها) گواهینامه مرکز تعمیرات اساسی بالگردهای روسی (MOA) را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، «رضا جعفرزاده» توضیح داد: این گواهینامه در سمینار علمی- تخصصی بالگردی به شرکت پنها داده شد که در آن سبد محصولات شرکت هلیکوپتر روسیه با حضور شرکت های طراح و سازنده مطرح دنیا از شرکت های میل (Mil)، کاموف (Kamov)، اولان اوده (Ulan-Ude)، کازان (Kazan) و روست ورتول (Rostvertol) معرفی شده بود.
وی افزود: شرکت هلیکوپتر روسیه گواهینامه مرکز تعمیرات اساسی بالگردهای شرقی (ام.اُ.آ- Maintenance Organization Approval) در منطقه آسیا و اوراسیا را به «محمدعلی احمدآبادی» مدیرعامل شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران (پنها) اعطا کرد.
جعفرزاده اضافه کرد: این گواهینامه پس از پایان 45 روز بازدید بیش از 30 طراح و متخصص از صنایع بالگردی کشور روسیه از شرکت پنها و تایید توانمندی و زیرساخت های صنعتی و دانش بنیان این شرکت بر پایه استانداردهای بین المللی هوایی و مستندات فنی، داده شده است.
به گزارش ایرنا، سمینار علمی- تخصصی بالگردی دیروز با حضور «علی عابدزاده» معاون وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.
شرکت پنها (پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران) بخشی از سازمان صنایع هوایی ایران به شمار می رود که به منظور امور تعمیراتی و نوسازی بالگردهای ایران بنیان گذاشته شده است.
اقتصام**1108**1961
کد N1407116

وبگردی