آفتاب

کشف 53 قبضه سلاح و دستگیری 97 متخلف در مناطق حفاظت شده فارس

کشف 53 قبضه سلاح و دستگیری 97 متخلف در مناطق حفاظت شده فارس

ایلنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در مردادماه امسال 53 قبضه سلاح را درمناطق حفاظت شده این استان کشف و97 متخلف شکار و صید را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا، حمزه ولوی در این رابطه گفت: عملیات کشف سلاح و دستگیری متخلفین در شهرستانهای  فیروزآباد، داراب، نی‌ریز، استهبان، لار، ارسنجان، خرم بید، کازرون، فسا، خنج، بوانات، اقلید، مرودشت، قیر و کارزین ، فراشبند، نورآباد، زرین دشت، پاسارگاد، جهرم و پارک های ملی بمو ،قطرویه و بختگان  و  گشت سیار اداره کل صورت پذیرفت.

درادامه این گزارش، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان فارس نیز گفت: از این متخلفین 27 لاشه  شامل: قوچ و میش، کل و بز، خرگوش و تشی و 42 راس قوچ و میش و جبیر زنده گیری شده و لاشه 98 قطعه کبک و تیهو و کبوتر  و 139 قطعه پرنده زنده گیری شده شامل کبک، کبوتر، سهره، طرقه ، بلدرچین   و.....کشف شد.

مجتبی شکرانه وی همچنین از کشف  848 قطعه ماهی، 9500  متر تور ماهیگیری در استان فارس طی این مدت خبر داد و افزود: همچنین در مرداد ماه 6هکتار از اراضی میانجنگل فسا و استهبان از تصرف متخلفین خارج شد و 4 متخلف که اقدام به آنغوذه گیری کرده بودند، دستگیر شدند.

 

کد N1406105

وبگردی