آفتاب

طرح هتلینگ بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین به بهره برداری رسید

طرح هتلینگ بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین به بهره برداری رسید

تهران - ایرنا - طرح هتلینگ بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین همزمان با آغاز هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، فرماندار شهرستان ورامین دراین آیین با اشاره به اینکه طرح هتلینگ از مجموع 71 بیمارستان تامین اجتماعی کشور در هفت بیمارستان اجرا شده اظهار کرد: برای اجرای طرح هتلینگ بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین در مجموع 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
محمدرضا یوسفی در ادامه با تأکید بر رفتار صادقانه و بدون ریا دولتمردان با مردم گفت: دولت یازدهم و شخص رییس جمهوری حاضر نیستند به هر قیمتی برای خود رأی جمع کند.
وی افزود: دولت با وجود آنکه شرایط مالی مناسبی ندارد، ولی تلاش می کند تا واقعیت ها را صادقانه و بدون اغراق با مردم در میان بگذارد چراکه مردم با تشخیص درست امور، از صداقت در رفتار و گفتار بیشتر از ریاکاری لذت می برند.
وی با انتقاد از بد اخلاقی های صورت گرفته در فضای مجازی و رسانه ها علیه دولت اظهار کرد: ایران کشوری شیعه مذهب با مردمانی با فرهنگ متعالی از نظر اخلاقی است که تحت هدایت رهبری فرزانه به سمت تعالی نظام حرکت می کنند و شایسته نیست که دراین جامعه به اخلاق بی توجهی شده و تهمت و افترا زدن به افراد رواج پیدا کند.
فرماندار ورامین با تجلیل از شخصیت وزیر بهداشت و رییس سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: دکتر هاشمی با سفر به دور افتاده ترین مناطق کشور و انجام عمل های جراحی رایگان در واقع یاد و بوی شهید رجایی را زنده و چهره این شهید بزرگوار را برای مردم تداعی می کند.
فرماندار ورامین تاکید کرد: نباید نسنجیده برای رسیدن به منافع حزبی وجناحی اقدام کنیم، دولت روحانی با مردم صادقانه حرف می زند.
همزمان با هفته دولت 62 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 946 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
تهرام/7254// 1625
کد N1405988

وبگردی