آفتاب

افتتاح مرکز داده خدمات ابری نور در قم

افتتاح مرکز داده خدمات ابری نور در قم

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به استان قم سفر کرده است، ضمن افتتاح مرکز داده خدمات ابری نور، با طلاب فعال در زمینه تولید محتوای بومی در فضای مجازی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات؛ دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: خوشحالم که در ابتدای این هفته در استان قم و در جمع طلاب و مراجع حضور دارم.

وزیر ارتباطات ضمن استقبال از طرحها و ایده هایی که در این جلسه از طرف طلاب مطرح شده است گفت: امروز طرحها و ایده های خوبی از طرف طلاب عزیز مطرح شد که لازم است مسئولین و مدیران وزارت این طرحها را برای رسیدن به نتایج نهایی پیگیری کنند.

دکتر واعظی در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم توجه جدی به تولید محتوای بومی در فضای مجازی گفت: ما به دنبال تولید محتوای سالم و فاخر در فضای مجازی هستیم و این مساله را از ابتدای دولت تدبیر و امید به یک نهضت همگانی در کشور تبدیل کردیم.

وی افزود: این کار از سال گذشته به طور جدی شروع شد و در اجرای آن از همه سازمانها و نهادها و فعالان این حوزه در جهت تولید محتوای فاخر و سالم درخواست همکاری کردیم.

واعظی با ابراز خرسندی از روند رو به رشد تولید محتوا در کشور گفت: برای ارتقای کمی و کیفی تولید محتوا در فضای مجازی اقدامات خوبی در این وزارت انجام گرفت که امیدواریم روند به رشد آن ادامه یابد.

وی یکی از اقدامات مهم را اختصاص یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی به تولید محتوا دانست و گفت: یکی از 7 پروژه اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات 10 برابر کردن تولید محتوای بومی در برنامه ششم توسعه است که کمک شایانی به موضوع تولید محتوا خواهد کرد.

واعظی اقدام بعدی را تشکیل یک شورا اعلام کرد و افزود: شورای فرهنگی و اجتماعی تولید محتوای بومی را در وزارت ارتباطات تشکیل دادیم تا در جهت تولید محتوای فاخر و سالم گامهای جدی تر برداریم.

5656

 

کد N1405616

وبگردی