آفتاب
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از تولیدات ملی رونق بازارهای داخلی را به همراه دارد

حمایت از تولیدات ملی رونق بازارهای داخلی را به همراه دارد

قزوین- نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولیدات ملی از مهم ترین برنامه های دولت است که تاثیر بسیار زیادی در ایجاد رونق اقتصادی در بازارهای داخلی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی ظهر سه شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و فعالان اقتصادی در قزوین برگزار شد اظهار کرد: با حمایت از تولیدات داخلی که در سرلوحه برنامه های دولت است و با اجرای طرح بهین یاب قدم بزرگی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی برداشته شده است.

وی افزود: برای اجرای درست این طرح باید نظارت دقیق و جدی داشته باشیم که به خاطر سرعت در اجرای کار انحراف از هدف نداشته باشیم و منابعی که برای این کار در نظر گرفته شده است به دست صنایع مورد نیاز برسد.

محمدی یادآور شد: مشوق های صادراتی برای رونق تولید بسیار راه گشاست، جلوگیری از قاچاق کالا بسیار موثر و کلیدی است و می تواند تاثیر بسیار زیادی در رونق اقتصادی بازارهای داخلی داشته باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تقویت بازارهای داخلی گفت: حمایت از تولیدات ملی از مهم ترین برنامه های دولت است که تاثیر بسیار زیادی در ایجاد رونق اقتصادی در بازارهای داخلی دارد.

ضرورت حمایت از دشت قزوین

دشت قزوین سرمایه ای بی نظیر است که در حال حاضر در چالش بزرگ کم آبی گرفتار شده است و در صورتی که فکر جدی برای آن انجام نشود می تواند در آینده مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

کد N1405184

وبگردی