آفتاب

امیرپوردستان:جنگ ترکیبی همانند جنگ احزاب است /حذف رهبران دنیا به دلیل حملات بیوتروریسمی

امیرپوردستان:جنگ ترکیبی همانند جنگ احزاب است /حذف رهبران دنیا به دلیل حملات بیوتروریسمی

مهر نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع روحانیون مقیم مرکز ارتش گفت: جنگ ترکیبی راهبرد جدید دشمن برای مقابله با نظام اسلامی است.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در سومین همایش روحانیون عقیدتی سیاسی مقیم مرکز ارتش که با حضور حجت الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و حجت الاسلام محمد قاسم وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی برگزار شد، روز پزشک را به جامعه پزشکی مخصوصا پزشکان شاغل در ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

وی  به سخنان مقام معظم رهبری(حفظه الله) در مورد مقابله با نوع جدید تهدیدات پرداخت و اظهار داشت: بحث جنگ ترکیبی همانند جنگ احزاب است این که تمامی استکبار اختلافات را کنار گذاشته اند تا جمهوری اسلامی که مثل چشمه جوشان ملت ها را بیدار می کند از بین ببرد و این وظیفه ماست که در هر سنگری که هستیم تمام تلاشمان را برای مقابله با آن به کار ببریم و به ویژه در سنگر عظیم روحانیت که سنگر اصلی انقلاب است و نقش آن را در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران دیدیم.

پوردستان به وجوه جنگ ترکیبی اشاره کرد و بیان داشت: اولین حوزه که در جنگ ترکیبی ما با آن روبرو هستیم تهدیدات امنیتی نیمه سخت است که بازیگران این حوزه گروهک تروریستی و تکفیری هستند؛ دومین حوزه جنگ ترکیبی جنگ نرم است که مرز آن تا خانه های ما کشیده شده است و از طریق شبکه های اجتماعی تمامی جوانان ما را درگیر کرده اند و هدفی که دشمن در این حوزه دنبال می کند آینده سازی است زیرا از مسئولین کنونی ناامید شده و روی ۱۰ یا ۲۰ سال آینده کار می کنند. دشمن دارد سبک زندگی و ارزش ها را در جامعه عوض می کند و باید با این تهدید به صورت جدی مقابله کرد.

وی ادامه داد: حوزه دیگر جنگ نیمه سخت یا جنگ اقتصادی است و در این حوزه هدف دشمن ایجاد فاصله میان مردم و نظام است تا مردم به خیابان ها بیایند و نظم جامعه بهم بخورد.

فرمانده نیروی زمینی افزود: دشمن از سال های گذشته بیوتروریسم را که آخرین حوزه جنگ ترکیبی است مورد استفاده قرار داده تا جایی که تعدادی از رهبران بزرگ دنیا به همین طریق از صحنه سیاست حذف شدند.

29219

کد N1404881

وبگردی