آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

شانس با سایپا یار بود الان شرایط بهتری داشتیم/ بازیکن نمی خواهیم

شانس با سایپا یار بود الان شرایط بهتری داشتیم/ بازیکن نمی خواهیم

مدیر عامل باشگاه سایپا با اشاره به عملکرد این تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ گفت: اگر کمی شانس با ما یار بود، شرایط بهتری داشتیم.

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با عملکرد این تیم در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر گفت: در این هفته‌ها تیم ما انسجام لازم را پیدا نکرده بود. به هرحال اکثر نفرات خط دفاعی و دروازه‌بان ما از بازیکنانی بودند که به تازگی به تیم اضافه شده بودند. اما در مجموع سایپا در این چهار مسابقه عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: البته ما در بازی‌های قبلی کمی بد شانس هم بودیم. زیرا اگر کمی شانس با ما یار بود، می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم. ما در دو بازی در دقایق پایانی گل خوردیم که این موضوع اگر رخ نمی‌داد شرایط بهتری داشتیم اما در حال حاضر هم از عملکردمان راضی هستم.

مدیرعامل باشگاه سایپا خاطر نشان کرد: امیدوارم این تعطیلات به نفع تیم ما باشد. مطمئنا بعد از این تعطیلات بازیکنان ما با تدابیر کادر فنی شرایط بهتری از نظر هماهنگی پیدا می‌کنند و نتایج بهتری نیز در طول فصل کسب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد جذب بازیکن جدیدی را دارید یا خیر، گفت: بازیکنان خوبی در تیم ما حضور دارند و تا الان سعی کردیم خواسته‌های مربی را در روند جذب بازیکن براورده کنیم. کادر بازیکنان ما کامل است و فکر نمی‌کنم به بازیکن جدیدی نیاز داشته باشیم.

درویش در پایان در رابطه اینکه آیا باشگاه سایپا در طول فصل با مشکلات مالی روبه‌رو نخواهد شد، تصریح کرد: هدف ما مشخص است و حمایت‌های خوبی هم از سوی شرکت سایپا از ما شده است. طبق برنامه‌ریزی خوبی که شده است فکر نمی‌کنم در طول فصل به مشکل بر بخوریم.

کد N1404188

وبگردی