آفتاب

خرید تضمینی 550 هزار تن‌گندم در اردبیل

خرید تضمینی 550 هزار تن‌گندم در اردبیل

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: امسال برای دومین‌بار 550 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان ...

دنیای اقتصاد، اردبیل، مهدی حسین‌نژاد:معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: امسال برای دومین‌بار 550 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی اردبیل، اصغر پرتوی در جلسه تودیع و معارفه مدیر جهادکشاورزی شهرستان کوثر افزود: بهای گندم خریداری شده از کشاورزان حداکثر تا15شهریور به آنان پرداخت خواهد شد. پرتوی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های بی‌نظیر در بخش کشاورزی استان افزود: مگاطرح پایاب سد خداآفرین از طرح‌های مهم استانی و کشوری است که حجم سرمایه‌گذاری در این طرح از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون در استان سابقه نداشته است. وی افزود: با اتمام این طرح بیش از 4/ 1 میلیون تن به تولیدات کشاورزی استان افزوده خواهد شد و قدم موثری در رفع بیکاری در شمال استان برداشته خواهد شد.این مقام مسوول افزود: به‌رغم اینکه اردبیل 09/ 1 درصد از مساحت کشور را تشکیل می‌دهد ولی 4 درصد تولیدات کشاورزی کل کشور را به خود اختصاص داده است.

کد N1403606

وبگردی