آفتاب
توسط نشر داستان؛

آسایشگاه نخبگان گشوده شد/«زندگی مه آلود پریا» به چاپ چهارم رسید

آسایشگاه نخبگان گشوده شد/«زندگی مه آلود پریا» به چاپ چهارم رسید

رمان «آسایشگاه نخبگان» نوشته لیلا رستم خانی توسط نشر داستان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «آسایشگاه نخبگان» رمانی از لیلا رستم خانی است که به تازگی توسط نشر داستان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

رستم خانی درباره این رمان نوشته است: آن چیزی که برای شما می نویسم بیشتر شبیه یک داستان –خاطره شگفت است اما در حقیقت چیزی نیست جز شرح یک زندگی واقعی. هر چند که ممکن است کمی باور نکردنی به نظر برسد. همانطور که برای من وقتی این دفتر را خواندم باور نکردنی بود. حتی اولش فکر کردم یک نویسنده مقلد بی خلاقیت، ایده فیلم «بنجامین باتن» را برداشته و کمی به آن شاخ و برگ داده است. اما زمانی که تا آخر دفتر خاطرات را مطالعه کردم و از نزدیک برخی جاهایی را که در دفتر آمده بود دیدم و از همه مهمتر با کامیار هم صحبت شدم، فهمیدم آنچه که خوانده‌ام شرح داستان واقعی دختری به اسم شینا است؛ هر چند هنوز برای من نکات مبهمی در موردش باقی مانده...

این رمان با ۱۶۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

اما این ناشر به تازگی یکی از کتاب های خود را تجدید چاپ کرده است. این اثر هم رمانی به نام «زندگی مه آلود پریا» است که به قلم سید مرتضی مصطفوی نوشته شده است.

این رمان که چاپ اول آن درسال ۹۴ منتشر شده بود، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و چاپ چهارم آن با ۱۹۸ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۶۰ هزار ریال منتشر شده است.

کد N1402242

وبگردی