آفتاب

همکاری دانش آموختگان علوم و تحقیقات در طرح های مهندسی کشاورزی

همکاری دانش آموختگان علوم و تحقیقات در طرح های مهندسی کشاورزی

تهران- ایرنا- زمینه بکارگیری دانش آموختگان در طرح های مهندسی کشاورزی مشترک، با امضای تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی ایرنا از واحد علوم و تحقیقات، این تفاهم نامه در راستای گسترش همکاری های فرهنگی، علمی و پژوهشی این دو نهاد در نشستی با حضور علیرضا بزرگی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، کیانوش کلهر معاون برنامه ریزی و کارآفرینی سازمان و دکتر هادی کیا دلیری رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات به امضا رسیده است.
بزرگی، در این نشست اجرای دوره های آموزشی کاربردی و مهارتی برای توانمندسازی دانش آموختگان و دانشجویان رشته کشاورزی در واحدهای دانشگاه آزاد را از اولویت های این تفاهم نامه عنوان کرد.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل دارابودن ظرفیت های زیرساختی و رشته های تخصصی کشاورزی این امکان را دارد که فعالیت های خود را در بخش کشاورزی گسترش دهد و ظرفیت بالای سازمان نظام مهندسی نیز بستر مناسبی است تا بتوان با توانمندسازی و تربیت نیروهای متخصص، زمینه نفوذ دانش در بخش کشاورزی را افزایش داد.
کیا دلیری، نیز تسهیل در اعطای مجوزهای لازم در خصوص راه اندازی کلینیک های مرتبط با کشاورزی و منابع طبیعی، اولویت قرار دادن استادان دانشکده برای ارزیابی و نظارت طرح های تحقیقاتی و سرمایه گذاری سازمان نظام مهندسی را از جمله مفاد قابل توجه این تفاهم نامه عنوان کرد.
وی افزود: ارائه تسهیلات در زمینه رتبه مشاور حقیقی به اعضای هیات علمی دانشکده، برگزاری کارگاه ها و دوره های مشترک و در اولویت قرار دادن فارغ التحصیلان دانشکده برای مشارکت در طرح های مختلف سازمان از دیگر اهداف قابل توجه این تفاهم نامه است.
علمی**1055**1834
کد N1400514

وبگردی