آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

برنامه و ساعت مبارزه ورزشکاران ایران در روز پانزدهم/ آخرین امیدها

برنامه و ساعت مبارزه ورزشکاران ایران در روز پانزدهم/ آخرین امیدها

در فاصله دو روز به پایان سی و یکمین دوره بازیهای المپیک سه ورزشکار ایران برای کسب مدال طلا مبارزه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از ریودوژانیرو، در واپسین روزهای این دوره از بازیها تیم های کشتی آزاد و تکواندو ایران برای رسیدن به مدال طلا نمایندگانشان را به میدان مبارزه خواهند فرستاد.

کشتی آزاد روز شنبه با دو نماینده دیگر به دنبال کسب مدال طلا خواهد بود. در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه مبارزاتش را آغاز خواهد کرد. در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز کمیل قاسمی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه مبارزاتش را در دور مقدماتی شروع می کند.

در تکواندو هم ایران یک نماینده خواهد داشت که طی آن سجاد مردانی در وزن ۸۰+ به مصاف رقیبان خواهد رفت. نخستین دیدار مردانی ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز شنبه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

ایران در این دوره از بازی ها تا به حال صاحب ۶ مدال شده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری صاحب مدال طلا شده اند و سعید عبدولی و قاسم رضایی در اوزان ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی و حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیده اند. علیزاده هم در ۵۷ -تکواندو آخرین برنز ایران را به دست آورده است.

کد N1398348

وبگردی