آفتاب

نقد «چخوف و دیگران» توسط سه یار همیشگی تئاتر ایران

نقد «چخوف و دیگران» توسط سه یار همیشگی تئاتر ایران

نشست نقد و بررسی نمایش «سه خواهر و دیگران» به کارگردانی حمید امجد روز یکشنبه 31 مرداد ماه در موسسه «آپ ارت مان» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این نشست، محمد رحمانیان، محمد چرمشیر و حمید امجد درباره چخوف و برداشت حمید امجد از نمایش «سه خواهر» او بحث و گفت‌و‌گو می‌کنند. 

نمایش «سه خواهر و دیگران» نوشته و کار حمید امجد از سوم مرداد ساعت ۱۹:۳۰ در تئاتر شهر روی صحنه رفته و فعلا به دلیل  شروع  شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی،  اجرای آن تا هفتم شهریور متوقف شده است.

همین وقفه موجب شد که موسسه «اپ ارت مان» از سه یار همیشگی تئاتر ایران یعنی محمد رحمانیان، محمد چرمشیر و حمید امجد بخواهد تا در کنار یکدیگر در مورد چخوف و نمایش امجد صحبت کنند. متن این نمایش را حمید امجد به نگارش درآورده است و در آن به غیر از اشاره به رخدادها و شخصیت‌هایی واقعی از زندگی شخصی آنتوان چخوف، رخدادها و شخصیت‌هایی از چند اثر او همچون «باغ آلبالو» و «سه خواهر» را نیز در کنار پاره‌هایی از موقعیت و رخدادهای «شاه لیر» شکسپیر قرار داده است.

در این نمایش رد پای گرایش حمید امجد به شناخت و تجربه نمایش‌های سنتی ایرانی و تاریخ ایران نیز جستنی است.

این نشست ساعت هفت بعد از ظهر روز یکشنبه 31 مرداد ماه در محل موسسه آپ ارت مان واقع در خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک 48 برگزار می شود. این نشست برای همگان آزاد و رایگان است ولی برای رزرو صندلی حتما با شماره 88866744 از ساعت 11 تا 18 تماس بگیرید.

57247

کد N1397929

وبگردی