آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

فغانی دیدار نهایی فوتبال المپیک را قضاوت می کند

فغانی دیدار نهایی فوتبال المپیک را قضاوت می کند

تیم داوری فوتبال ایران از سوی کمیته برگزاری بازیهای المپیک برای قضاوت دیدار نهایی این رشته بین تیم های برزیل و آلمان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر از ریودوژانیرو، علیرضا فغانی دیدار آلمان و برزیل را در فینال مسابقات فوتبال المپیک 2016 را قضاوت خواهد کرد. رضا سخندان به عنوان کمک اول و محمدرضا منصوری به عنوان کمک داور دوم، در این مسابقه حساس فغانی را همراهی خواهند کرد.داور چهارم از کشور سنگال است.

دیدار رده‌بندی نیز بین تیم های ملی هندوراس و نیجریه برگزار خواهد شد که این دیدار را داورانی از کشور برزیل قضاوت خواهند کرد.

قضاوت در  فینال لیگ قهرمانان آسیا، فینال جام ملت‌های 2015 آسیا و فینال جام باشگاه های جهان در کارنامه داوری فغانی دیده می شود. در این کارنامه قضاوت در فینال مسابقات فوتبال المپیک کم بود، که این مهم نیز حاصل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

کد N1397360

وبگردی