آفتاب

نبض انتخابات اتاق

نبض انتخابات اتاق

روزنوشت‌های حمید حسینی همچنان حکایت از تشکیل جلساتی دارد که با حضور برخی جریان‌های فعال در انتخابات اتاق تهران و به منظورتصمیم‌گیری برای ...

روزنوشت‌های حمید حسینی همچنان حکایت از تشکیل جلساتی دارد که با حضور برخی جریان‌های فعال در انتخابات اتاق تهران و به منظورتصمیم‌گیری برای انتخابات رئیس اتاق ایران برگزار می‌شود. وی در بخشی از روزنوشت شنبه 23 مرداد تا دوشنبه 25 مرداد ماه ۱۳۹۵ خود چنین نوشت: «بعدازظهر نیز نشست کارگروه اتاق را داشتیم که با حضور دوستانی از گروه‌های مختلف فعال در انتخابات اتاق ایران و شهرستان‌ها شکل گرفته است. در این جلسه به تبادل آخرین اطلاعات و اخبار پرداختیم و امیدواریم که گروه‌هایی مثل «خواستاران تحول»، «فعالان توسعه»، «پیشگامان» و «خانه اقتصاد» بتوانند با موضعی واحد در انتخابات ریاست اتاق ایران شرکت کنند و تاثیرگذار باشند.»

همزمان با جدی شدن استعفای جلال پور و تصمیم‌گیری درخصوص برگزاری انتخابات مجدد رئیس اتاق ایران، فعالیت‌هایی در فضای مجازی آغاز شده است. این فعالیت‌ها یا در گروه‌های مختلف صورت می‌گیرد یا با ایجاد کانال‌های جدید، فضای انتخاباتی را پوشش می‌دهد. البته بازار شایعات هم طبق معمول داغ است.

کد N1396243

وبگردی