آفتاب

نماینده پرتاب چکش ایران: رکوردم بیش از 77 متر است

نماینده پرتاب چکش ایران: رکوردم بیش از 77 متر است

ریو - ایرنا - نماینده حذف شده چکش ایران از بازی های المپیک 2016 ریو، گفت: رکوردم بیش از 77 متر است و اگر رکورد خودم را می زدم به فینال صعود می کردم.

«پژمان قلعه نویی» با بیان اینکه نمی دانم دقیقا دلیل چه اتفاقی افتاد که نتوانستم به فینال راه پیدا کنم، افزود: باید بگویم خودم مقصر هستم چون ورزشکار مسئول نتیجه اش است. اما مواردی هم در دوران آماده سازی ام اتفاق افتاده که نمی توان تاثیرشان را نادیده گرفت.
وی افزود: بعد از اینکه سهمیه گرفتم، تمام برنامه هایم بهم ریخت و از فدراسیون خواستم که اجازه دهند در گلستان تمرین کنم اما به من گفتند باید به تهران بیایم. در حالیکه مربی ام در گلستان بود و با او رکوردهای خوبی زده بودم.
نماینده حذف شده چکش ایران در بازی های المپیک ادامه داد: متاسفانه فدراسیون موافقت نکرد و مجبور شدم به تهران بیایم. در تهران هم کار خاصی نکردند. فقط برایم هتل گرفتند که استراحت و شام و ناهارم آنجا باشد، اما اینکه چطور تمرین کنم یا مربی ام که باشد، چیزی نگفتند.
قلعه نویی ادامه داد: بدون مربی تمرین کردم و رکورد امروزم، نتیجه همین شرایط است.
وی با تاکیدبر اینکه شرایط مسابقه در نتیجه اش تاثیر مستقیم داشته است، اظهارداشت: شرایط مسابقه خیلی خوب بود. همه می گفتند، جو المپیک استرس زا است اما برای من این حالت پیش نیامد چرا که ذره ای استرس نداشتم و خیلی راحت مسابقه دادم.
وی درباره اینکه چرا درپرتاب سومش نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد، افزود: همیشه پرتاب سوم، بهترین پرتابم می شد اما اینجا موقع پرتاب سوم کمربندم باز شد و نتوانستم پرتابم را کامل انجام دهم.
پژمان قلعه نویی با ثبت رکورد 69 متر و 19 سانتی متر از راهیابی به مرحله بعد این رقابت ها باز ماند و حذف شد.
ورزشی.**9144**1379
کد N1396033

وبگردی