آفتاب

پیام های تبریک روسای مجالس مالزی، کنیا و افغانستان به لاریجانی

پیام های تبریک روسای مجالس مالزی، کنیا و افغانستان به لاریجانی

تهران- ایرنا- روسای مجالس مالزی، کنیا و افغانستان انتخاب مجدد دکتر لاریجانی را نشانه باور قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در شایستگی ایشان دانسته و در پیام های جداگانه ای به وی تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا، «تان سری امین» رییس مجلس نمایندگان مالزی، «اکوی ایتورو» رییس مجلس سنا، «جاستین موتوری» رییس مجلس ملی جمهوری کنیا و «فضل هادی مسلم یار» رییس مشرانو جرگه شورای ملی افغانستان، با صدور پیام های جداگانه ای انتخاب مجدد علی لاریجانی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی، را تبریک گفتند.
رییس مجلس مالزی در پیامش بر توسعه و تقویت روابط دوستانه فی مابین مالزی و ایران و ارتقای سطح دیپلماسی پارلمانی در کشور و تداوم آن تاکید کرد.
روسای مجالس سنا و ملی کنیا نیز در پیام های خود انتخاب مجدد علی لاریجانی را نشانه باور قاطع نمایندگان مجلس ایران در شایستگی ایشان بر راهبردی و ریاست مجلس شورای اسلامی دانستند.
به گزارش خانه ملت، همچنین رییس مشرانو جرگه شورای ملی افغانستان در پیام خود با اشاره به روابط دوستانه میان جمهوری ملی افغانستان و جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر علایق تاریخی، فرهنگی و دینی است، بر تحکیم این روابط در راستای ثبات و امنیت در منطقه و پیشرفت و سعادت ملت در کشور تاکید کرد.
سیام**3070**3061**1449
کد N1395833

وبگردی