آفتاب

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: باید از ایجاد تفرقه در جامعه جلوگیری کنیم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: باید از ایجاد تفرقه در جامعه جلوگیری کنیم

اصفهان -ایرنا- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: قرآن تاکید دارد که به دور از تفرقه، گروه گرایی، تکبر و خودخواهی، حول محور ولایت الله جمع شویم لذا باید از ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه جلوگیری کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان، افزود: ریشه اصلی فتنه، قانون گریزی و خودخواهی است لذا رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه پس از فتنه سال 88، همه را به قانون گرایی و وحدت فراخواندند.
وی با اشاره به ضرورت وفای به عهد، گفت: محقق کردن عدالت در جامعه عهد و پیمانی است که بر گردن قضات است بنابراین قضات باید با دو بال علم و عدل در مسند قضاوت حرکت کنند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه دست خدا همراه جماعت است، افزود: وفاق خوبی بین نیروهای مسلح، مسئولین اجرایی و مسئولان قضایی وجود دارد.
وی با اشاره به خدمات ابراهیم مهرانفر در دوران تصدی مسئولیت سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان، گفت: اجرای برنامه هایی توسط ایشان از جمله اختصاص زندانی مستقل به مجرمان نیروهای مسلح، حفظ شان نظامی ها و تلاش بی وقفه برای کاهش جرایم نیروهای مسلح استان، جایگاه اصفهان را در سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ممتاز کرد.
حجت الاسلام بهرامی با اشاره به سوابق مهدی تشکری رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان، گفت: ایشان پیش از این در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد خدمت کرده است و اهتمام به مسائل زیربنایی و فرهنگی، اقتدار، تعامل با نیروهای مسلح، خوش اخلاقی و خوش رفتاری و ولایی بودن از جمله ویژگی هایی است که در انتخاب وی به سمت ریاست سازمان قضایی استان اصفهان تاثیرگذار بوده است.
رئیس اداره کل دادگستری استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: همکاری بسیار خوبی بین دستگاه قضایی، نیروهای مسلح و دستگاههای اجرایی استان اصفهان وجود دارد.
احمد خسروی وفا افزود: استان اصفهان به جهت وسعت و ویژگی های خاص، پیچیدگی های خاص خود را دارد و به یقین چنانچه همکاری دستگاهها با یکدیگر وجود نداشته باشد، بسیاری از مسائل و مشکلات حل نمی شود.
همچنین ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری گفت: قانون گرایی از مولفه های تقوا است و قانون گرایی موجب شده تا نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور موفق باشند.
امیر سرتیپ دوم ستاد ' رضا جهادی ارسی ' با تقدیر از رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان گفت: تاکید بر پیشگیری در حوزه جرایم مربوط به نظامیان، حفظ کرامت نیروهای مسلح و برگزاری نشست های و جلسات دوره ای از مهمترین ویژگی های آقای مهرانفر بود.
رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به حضور 13 ساله خود در این استان ، گفت: مردم اصفهان مردمی بسیجی، ولایی، فهیم، بابصیرت و دلسوز نظام هستند.
ابراهیم مهرانفر افزود: در مقایسه با مجاهدت های ایثارگران، مدافعان حرم، خانواده شهدا و جانبازان هیچ عملکردی برای ارائه گزارش ندارم.
همچنین رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان، حفظ اقتدار نیروهای مسلح، حفظ اسرار نیروهای مسلح و تکریم ارباب رجوع را از ارزش های حاکم بر این سازمان بیان کرد.
مهدی تشکری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضائیه تاکید ویژه ای در بحث پیشگیری از جرم دارند بنابر این باید از ظرفیت عظیم اقدامات غیر کیفری در کاهش جرایم بهره برداری کرد.
وی خاطر نشان کرد: توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بدون پیوست امنیت، ناقص و یا غیر قابل اجراست و نبود امنیت برای کشور خسارت های بسیاری به همراه دارد.
مراسم تودیع ابراهیم مهران فر رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان و معارفه مهدی تشکری رئیس جدید این سازمان روز چهارشنبه در سالن کوثر ارتش برگزار شد.
/گ/7134/ 2093 / 1539
کد N1395467

وبگردی