آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

خوابی که برای منصوریان و استقلال دیده بودند تعبیر نشد

خوابی که برای منصوریان و استقلال دیده بودند تعبیر نشد

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال می‌گوید خوابی که بعضی از اعضای هیات مدیره برای علیرضا منصوریان و کادر فنی این تیم و همچنین اضافه کردن مربی خارجی دیده بودند، تعبیر نشد.

کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اقدامات بعضی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برای تحت فشار قراردادن علیرضا منصوریان انجام داده بودند، گفت: متاسفانه طرح‌های عجیب و غریبی ارائه داده بودند مثل اولتیماتوم دادن به کادر فنی تا دربی، تعیین دستیار خارجی برای منصوریان و از این دست مسائل. همه می‌دانند که این خبرها در طول فصل نتیجه‌ای جز آسیب زدن به تیم ندارد.

وی افزود: تلاش ما با دیگر دوستان و پیشکسوتان استقلال این بود که در این باشگاه ثبات مدیریت رخ بدهد. باید اجازه بدهند کادر فنی استقلال توانایی خود را بروز بدهد. آقایان باید اجبارا این کار را بکنند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال یادآور شد: بعضی از مسئولان با مطرح کردن موضوعات مختلف، در جهت عوامل منفی و مخرب گام بر می‌دارند ولی طبق آخرین اطلاعاتی که بنده دارم این است که آنها هم به این نتیجه رسیده‌اند دست از این کار بردارند.

اولیایی ادامه داد: خوابهایی که برای کادر فنی استقلال و منصوریان دیده بودند تعبیر نخواهد شد. دیگر زمینه این کار نیست. اعتراضی که در میان هواداران صورت گرفت، زمینه صحبتهایی مثل تغییر کادر فنی، اولتیماتوم و یا اضافه کردن مربیان خارجی را از بین برد.

کد N1393791

وبگردی