آفتاب

کشتی فرنگی المپیک ریو؛ مراسم وزن‌کشی اوزان ۶۶ و ۹۸ کیلوگرم برگزار شد

کشتی فرنگی المپیک ریو؛ مراسم وزن‌کشی اوزان ۶۶ و ۹۸ کیلوگرم برگزار شد

همشهری آنلاین: وزن‌کشی اوزان ۶۶ و ۹۸ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۱۶ برزیل برگزار شد و نوروزی و رضایی حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، اميد نوروزي و قاسم رضايي، نمايندگان اوزان 66 و 98 كيلوگرم كشورمان براي حضور در رقابت‌هاي كشتي فرنگي المپيك 2016 برزيل به روي باسكول رفتند.

در وزن 66 كيلوگرم كه 18 كشتي‌گير حضور دارند، اميد نوروزي در بالاي جدول قرار دارد و پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف خسوس ريواس اسپينوزا از ونزوئلا مي‌رود و در صورت برتري مقابل اين حريف، در دور سوم با برنده شماگي بولكوادزه از گرجستان و سپو واليماكي از فنلاند مبارزه خواهد كرد. در گروه نوروزي داور استپانك، قهرمان سال 2014 جهان از صربستان و فرانك استابلر، قهرمان سال 2015 جهان از آلمان حضور دارند كه تا مرحله نيمه نهايي با نوروزي برخورد نخواهند كرد. اسلام بك آلبيف، قهرمان المپيك و دارنده مدال طلا و نقره جهان از روسيه، رسول چونايف، دارنده مدال طلا و نقره جهان از آذربايجان، تاماش لورينچ، دارنده مدال نقره المپيك و برنز جهان از مجارستان و ريو هان سو، دارنده مدال طلا و نقره جهان از كره جنوبي در پايين جدول قرار دارند.


در وزن 98 كيلوگرم كه 19 كشتي‌گير حضور دارند، قاسم رضايي به عنوان سرگروه جدول دوم، در دور اول با قرعه استراحت مواجه است و در دور دوم به مصاف لوييس پرز مورا از ونزوئلا مي‌رود و در صورت پيروزي، در دور سوم با برنده ژيائو دي از چين و دانيل ياسماني از كوبا مبارزه مي‌كند. در گروه رضايي، اليس گوري، دارنده مدال جهاني سال 2011 از بلغارستان، بالاژ كيس، دارنده مدال طلا و برنز جهان از مجارستان، ديميتري تيموچنكو، دارنده مدال برنز جهان از اوكراين و تسيمافي دزيچنكا از بلاروس حضور دارند. آرتور الكسانيان، قهرمان دو دوره جهان از ارمنستان، اسلام ماگمدوف، دارنده مدال برنز جهان از روسيه و جنگ ايلديم، دارنده دو مدال برنز جهان از تركيه نيز در بالاي جدول قرار دارند.


رقابت‌هاي فوق از ساعت 17:30 سه‌شنبه (26 مرداد) به وقت ايران برگزار مي‌شود.

 

کد N1393706

وبگردی