آفتاب

ماندگاری گرمای هوا در مازندران و پیش بینی جو پایدار برای پایان هفته

ماندگاری گرمای هوا در مازندران و پیش بینی جو پایدار برای پایان هفته

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش سه درجه ای هوای استان در روز جاری (سه شنبه) نسبت به روز قبل ، اعلام کرد که دمای هوای استان همچنان بالای 30 درجه سانتی گراد باقی می ماند .

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دمای هوای مرکز استان در روز جاری را در گرم ترین زمان 33 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت که امشب هم در خنک ترین زمان دمای هوا به 24 درجه خواهد رسید.
احمد اسدی با اشاره به اینکه از بعد عصر امروز شهروندان در برخی نقاط مازندران شاهد رشد ابر و بارش پراکنده به همراه رعد و برق خواهند بود ، اضافه کرد : بارش پراکنده در ارتفاعات و غرب استان مازندران هم عصر امروز و امشب به صورت نقطه ای است.
وی وضعیت جوی استان را از فردا چهارشنبه تا جمعه این هفته پایدار پیش بینی کرد و گفت که هوای استان در این مدت صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و دمای هوا هم در این مدت بین 26 تا 36 درجه در گرم ترین و خنک ترین ساعات تغییر می کند.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران افزود : رشد ابر و بارش نقطه ای در ساعات بعد از ظهر سه روز آینده هم در استان دور از انتظار نیست.
شهروندان و گردشگران مازندران 10 روز گذشته را با هوای گرم و شرجی ماه مرداد سپری کردند ، در حالی که اواخر تیر و اوایل مرداد شاهد بارندگی و خنکی هوا بودند.
6990/1654
کد N1393626

وبگردی